عواقب برنامه زندگی پس از زندگی / کاهش اهدای عضو 75 درصدی

دانلود کامل زندگی پس از زندگی تجربه مرگ امید عزیزی ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱

بازپخش زندگی پس از زندگی تجربه گر مرگ امید عزیزی امشب چهارشنبه 14 اردیبهشت 1401 را به همراه تجربه مرگ در برزخ و کیفیت عالی در این صفحه ببینید.

دانلود کامل زندگی پس از زندگی ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱

دانلود زندگی پس از زندگی امشب چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت

برنامه زندگی پس از زندگی از برنامه های جذاب و جالب میباشد که به تجارب مرگ افراد میپردازد تجربه ای که بعد از به کما رفتن آنها به دست اورده است و آنها در مقابل دوربین برای مردم بازگو میکنند به شما پیشنهاد میکنیم که به صحبت های مهمان این قسمت توجه کنید.

امید عزیز کارمند زندانهای شیراز بوده که بر اثر حمله مسلحانه و شلیک گلوله به کما میرود اوتجربه جدیدی از زندگی بعد از کما پیدا می‌کند که برای مردم شرح می‌دهد اتفاقات عجیب و غریبی که برای ایشان رخ داده است به شما پیشنهاد می کنیم حتما این قسمت را مشاهده کنید


محسن دنیوی درباره برنامه زندگی پس از زندگی بیان می‌کند:
این برنامه سبب احیای باور به غیب می شود و به خاطر همین می باشد، که این ایام تحت تاثیر این برنامه تلویزیونی نمایه‌های از جبران و حلالیت خواهی می باشیم.

طی گزارشی، محسن دنیوی که در صفحه شخصی خودش را اینگونه معرفی نموده است:
«دکترای فلسفه علم و فناوری، پژوهشگر پیشرفت، تحول و حکمرانی و نوآوری اجتماعی، در پی تمدن نوین»
درباره برنامه «زندگی پس از زندگی»( روایت هایی ازتجارب نزدیک به مرگ) که در روزهای ماه مبارک رمضان هر روز ساعت ٣٠ :١٨از شبکه ۴ روی آنتن می‌رفت این گونه نوشته است:
این ایام ودر ماه مبارک رمضان و در نخستین بهار قرن تازه، بحث در مورد برنامه تلویزیونی زندگی پس از زندگی بالا گرفته.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *