سریال آتش سرد قسمت ۵ پنجم

دانلود کامل سریال آتش سرد قسمت ۵ پنجم [ اینترنت رایگان ]

دانلود کامل سریال آتش سرد قسمت ۵ پنجم [ اینترنت رایگان ]

دانلود کامل سریال آتش سرد قسمت ۵ پنجم [ اینترنت رایگان ] پخش آنلاین قسمت 7 سریال آتش سرد را در این صفحه ببینید.

پخش انلاین سریال آتش سرد قسمت ۵ پنجم


مجموعه «آتش سرد» به کارگردانی رضا ابوفاضلی و تهیه کنندگی علی مهام از نهم مهر ماه هر شب از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه به روی آنتن شبکه دو سیما می رود.

«آتش سرد» در ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه ای آماده پخش شده است. این سریال بنا بر اعلام سیمافیلم پیشتر قرار بود مرداد ماه روی آنتن برود که حالا با تاخیر و بنا بر اعلام تیزر پخش شده از شبکه دو، از ۹ روز دیگر روی آنتن می رود.

بازیگران سریال آتش سرد

بازیگران سریال آتش سرد چه کسانی هستند؟ در آتش سرد بازیگرانی چون شاهد احمدلو، مرتضی ضرابی، جعفر دهقان، بهزاد خداویسی، عبدالرضا اکبری، فریبا متخصص و کامران ملکی به ایفای نقش و بازیگری پرداخته‌اند. در سریال آتش سرد حدود 25 بازیگر جلوی دوربین رفته‌اند که از نظر تعداد بازیگران می‌توان آتش سرد را یک اثر بزرگ، پربازیگر و با تعداد شخصیت‌های داستانی بسیار عنوان کرد. از این‌لحاظ کارگردانی سریال آتش سرد باتوجه به بازی گرفتن از این تعداد بازیگر و مدیریت آنها کار بسیار دشواری بوده است؛ باید بررسی کرد آیا رضا ابوفاضلی به‌عنوان کارگردان و به‌عنوان بازیگردان و همچنین تیم بازیگری آتش سرد توانسته‌اند در این زمینه موفق باشند و بازی‌های درخشانی را نمایش دهند؟

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *