دانلود کامل سریال آتش سرد قسمت ۲۷ بیست و هفتم 27 از تلوبیون

دانلود کامل سریال آتش سرد قسمت 27 بیست و هفتم ۲۷ از تلوبیون همراه با داستان سریال آتش سرد و دانلود و پخش انلاین آن را در این صفحه بببینید سریالی دیدنی که حتما پیشنهاد میکنیم آن را دنبال کنید حضور چهره های شناخته شده در این سریال بدون شک به جذابت آن افزوده است داستان هیجنان انگیزی آتش سرد این سریال را نسبت به سریالهای در حال پخش متمایز کرده است پخش این مجموعه تلویزیونی در این روزهای بی رونق صداوسیما میتواند دلخوشی کوچکی برای مخاطبان رسانه ملی باشد.

دانلود کامل سریال آتش سرد قسمت ۲۷ بیست و هفتم 27 از تلوبیون

شیوا خسرومهر بازیگر مجموعه تلویزیونی «آتش سرد» درباره اختلافاتی که بین خانواده‌ها به‌وجود می‌آید و در نهایت منجر به جداشدن زوج‌ها از یکدیگر می‌شود، توضیح داد: زمانی‌که فیلمنامه را می خواندم در ذهنم تداعی شد که چنین زوج‌های جوانی در اطراف ما زیاد هستند که به هم علاقه دارند اما به دلیل مشکلات اجتماعی، اقتصادی، خانوادگی و … نمی‌توانند به یکدیگر برسند و شاید هم زندگی تشکیل دهند اما دخالت‌های اطرافیان باعث شود تا با یک بچه از هم جدا شوند.

دانلود کامل سریال آتش سرد قسمت ۲۷

برای دانلود اینجا را ضربه بزنید

متاسفانه این اتفاق در جامعه امروز ما وجود دارد. یادم می‌آید زمانی‌که بچه بودم از کلمه ریش سفیدهای خانواده استفاده می‌شد که آنها مشکلات زوج‌ها را بررسی می‌کردند و در جامعه مدرن امروز این امر برعهده جامعه شناس، روانشناس و … گذاشته شده است که زوج‌های جوان پیش آنها مشاوره می‌گیرند. درنهایت هردوی اینها کاربردی است، چه خانواده‌های سنتی که امروز هم در اطراف ما زیاد هستند و همان ریش سفیدها کمک می کنند و چه خانواده‌های مدرنی که با مشاور صحبت می‌کنند و راهنمایی می‌گیرند.

این بازیگر با بیان اینکه آدم ریسک پذیری است و علاقه دارد با کسانی که تا به حال همکاری نداشته است کار کند، گفت: با آقایان علی مهام و رضا ابوفاضلی تجربه کار قبلی نداشتم اما اولین بارها همیشه برای من جالب است و وقتی فیلمنامه را می‌خواندم در جاهایی شیوا را می‌دیدم و گره های موجود را دوست داشتم. در این سریال خانواده محسن و از طرف دیگر خانواده سعید باهم مشکلاتی داشتند و اینکه چطور گره‌های بین آنها از بین می‌رود، برایم جالب بود.

رضا ابوفاضلی در پاسخ به اینکه چه آرزویی برای مردم کشورش دارد؟ به ایسنا گفت: همه ما به دنبال امنیت و ثبات در کشورمان هستیم و در سایه همین دو، به هر آنچه که بخواهیم می‌توانیم برسیم. دل نگرانی‌هایی که مردم این روزها دارند، به ویژه برای ما که قشر حساس جامعه هستیم و با هنر سر و کار داریم، قابل توجه است. امیدواریم هرچه زودتر ثبات و آرامش کامل به جامعه برگردد تا مردم روزهای خوشی را در پیش داشته باشند.

وی درباره پخش این سریال اظهار کرد: بازخوردهای سریال «آتش سرد» تا حدودی رضایت‌بخش بوده است. البته اگر در شرایط آرام‌تری سریال پخش می‌شد بهتر بود؛ البته که روایت یک قصه‌ و دلخوشی های اینچنین، می‌تواند حال مردم را بهتر کند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *