دانلود کامل سریال آنتن قسمت سیزدهم ۱۳ ویدائو | سریال آنتن قسمت 13

دانلود کامل سریال آنتن قسمت سیزدهم ۱۳ ویدائو لینک مستقیم سریال آنتن قسمت 13 با کیفیت اصلی از آپارات و ویدائو را در ادامه ببینید.

دانلود کامل سریال آنتن قسمت سیزدهم ۱۳ ویدائو | سریال آنتن قسمت 13

سریال آنتن با درخشش پژمان جمشیدی و هادی کاظمی تواسته مخاطبان زیادی به دست آورد عملکرد پژمان جمشیدی در این سریال بازی بسیار خوبش نشان داده که بهترین بازیگر کمدی کشورمان است که در سریال انتن با هادی کاظمی برای اولین بار همبازی شده است دو بازیگر طنزی که بدون شک میتوانند کمدی داستان را بیشتر کنند.

دانلود کامل سریال آنتن قسمت سیزدهم ۱۳

نام سریال: آنتن
کارگردان: ابراهیم عامریان
قسمت: 13
دریافت: دانلود قسمت 13 با لینک مستقیم
ژانر: طنز
بازیگران اصلی: پژمان جمشیدی و مرجانه گلچین و بهنام تشکر و هادی کاظمی
تعداد قسمت ها:  30
سایر قسمت ها
دانلود همه قسمت های سریال آنتن

موضوع و داستان سریال انتن

سید ابراهیم امریان تهیه کننده، کارگردان، مدیر پروژه و سرمایه گذار سینما و تلویزیون است. او در فیلم های «تگزاس»، «دینامیت»، «فتیحان اروند»، «تگزاس ۲»، «اینفرادی» و سریال «نارگیل» بازی کرده است. سریال آنتن اولین کار ابراهیم عامریان در مقام کارگردان است که پیش از این در فیلم هایی چون «من سالوادور نیستم» و «کارگر ساده نیازمندیم» به عنوان مدیر پروژه فعالیت داشته است.

در ادامه نقد آنتن باید گفت که این اولین بار است که عامریان به عنوان کارگردان یک سریال ظاهر می شود و با توجه به نقد سریال آنتنا چندان موفق نبوده است و شاید بهتر باشد با آن کنار می رفتیم. خاطرات خوبی که با کمدی های قبلی اش داشت. (که به عنوان مجری برنامه داشت)، در ذهن مردم می ماند و با ساخت مجموعه ای آشفته مورد هجمه منتقدان و مردم قرار نگرفت.

دانلود کامل سریال آنتن قسمت سیزدهم ۱۳ ویدائو | سریال آنتن قسمت 13

با وجود نقد سریال آنتن از طرف کارشناسان، دانلود سریال ایرانی آنتن، فرصت مناسبی برای دور هم جمع شدن و تماشای یک سریال کمدی، که این روزها، غیاب آن در تلویزیون و شبکه نمایش خانگی حس می شود، می باشد و برای لحظاتی می تواند افراد را دور هم جمع کرده و از فضای پر ازمشکلات این روزها دور کند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *