دانلود کامل سریال بیگناه (بی گناه) قسمت چهاردهم ۱۴قسمت 14 از ویدائو

دانلود کامل سریال بیگناه (بی گناه) قسمت چهاردهم ۱۴قسمت 14 از ویدائو

دانلود کامل سریال بیگناه (بی گناه) قسمت چهاردهم ۱۴قسمت 14 از ویدائو

دانلود کامل سریال بیگناه (بی گناه) قسمت چهاردهم ۱۴ قسمت 14 از ویدائو همراه با لینک مستقم و کیفیت اصلی قسمت چهاردهم سریال بی گناه را در ادامه بخوانید.

دانلود کامل سریال بیگناه (بی گناه) قسمت چهاردهم

نام : سریال بی گناه
کارگردان : مهران احمدی
ژانر : خانوادگی و اجتماعی
پخش کننده:  فیلیمو
قسمت: 14
دانلود : دانلود قسمت چهاردهم با لینک مستقیم
دانلود دانلود همه قسمت های سریال بی گناه  
بازیگران :
مهران احمدی، محسن کیایی، شبنم مقدمی در نقش فروغ فر، مسعود رایگان، رویا تیموریان ماهور الوند، ویشکا آسایش، مهرانه مهین ترابی، آتیلا پسیانی، نسرین نصرتی

معرفی سریال بی گناه

سریال بی گناه جدیدترین کار آقای مهران احمدی در شبکه نمایش خانگی بوده و بازیگران شناخته شده ای همچون ویشکا آسایش و شبنم مقدمی و محسن کیایی و مسعود رایگان در آن بازی می کنند.

دانلود کامل سریال بیگناه (بی گناه) قسمت چهاردهم ۱۴قسمت 14 از ویدائو

محسن کیایی در نقش بهمن مردانی به دنبال پیدا کردن یک راز ۲۵ ساله بود که باعث فرار او به خارج از کشور گردیده است و بازگشت اش به ایران خانواده فرش باف با بازی مسعود رایگان وضعیتی دیگر برای او به وجود می آورد.

آقای مهران احمدی اولین بار است که برای شبکه نمایش خانگی سریال میسازد و اولین تجربه خود را در شبکه نمایش خانگی به عنوان کارگردان کسب کرده است.

او بیشتر در عرصه بازیگری فعالیت داشته است و به عنوان کارگردان فیلم سینمایی مصادره را در کارنامه خود دارد.

احمدی با سریال پایتخت مورد توجه مخاطبان تلویزیون قرار گرفت.

او در این سریال یکی از بازی گردان ها بود که به کمک سیروس مقدم می آمد تیم موفق سیروس مقدم و مهران احمدی باعث شد که سریال پایتخت بیننده های زیادی را به دست آورد.

تا حالا مهران احمدی با کوله باری از تجربه سریال بی گناه را ساخته است و با مصطفی کیایی از دیگر نویسنده و کارگردان های مشهور کشورمان همکاری کرده است.

سریال بی گناه به قسمت چهاردهم خود رسیده است و داستان بسیار جذاب پیش می رود به شما پیشنهاد می کنیم که حتماً قسمت چهاردهمین سریال را در ادامه مشاهده کنید

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *