دانلود کامل سریال جیران قسمت ۳۵ سی و پنجم (35) ویدائو

دانلود کامل سریال جیران قسمت ۳۵ سی و پنجم (35) ویدائو

دانلود کامل سریال جیران قسمت ۳۵ سی و پنجم (35) ویدائو

دانلود سریال جیران قسمت 35 سی و پنجم قسمت ۳۵ (کامل) با کیفیت اصلی و لینک مستقیم را در این صفحه مشاهده نمایید.

سریال جیران که به قسمتهای حساس خود رسیده است در قسمت ۳۵ داستان به قتل رسیدن فرزند خدیجه سرنخ های جدیدی یافت میشود خدیجه که برای پیدا کردن قاتل فرزندش دست به دامان جادوگری به نام ننه آشوب شده است تلاش می‌کند تا بتواند قاتل فرزندش را پیدا کند.

از سوی دیگر افرادی هستند که تمایل ندارند خدیجه به هدف خود برسد و بر سر راه او مشکلاتی را ایجاد می کنند .

کسانی که باعث مرگ فرزند خدیجه شده اند حتی به سراغ برادر خدیجه رفته و او را تحریک می‌کنند تا او به قتال برسند و کسی کمک خدیجه نکند در قسمت دیگر داستان، سیاوش که قبلا عاشق خدیجه بوده به دنبال انتقام گرفتن از ناصرالدین شاه است او که به تازگی هویت خود را پیدا کرده تلاش می‌کند به همراه افراد طایفه خود به مبارزه با شاه برود.

دانلود کامل سریال جیران قسمت ۳۵

سریال جیران به کارگردانی حسن فتحی این روزها به اوج هیجان خود رسیده است.

قسمت ۳۵ سریال جیران عرضه شده که به شما پیشنهاد می کنیم حتماً این قسمت را تماشا کنید.

حسن فتحی کارگردان سریال جیران که پیش از این سریال شهرزاد را ساخته بود حالا دوباره در شبکه خانگی موفق شد گام مهمی را بردارد.

حضور بازیگران شناخته شده در این سریال باعث شده که توجه بسیاری از مردم را به خود جلب کند.

فتحی همیشه تلاش می‌کند از ستاره های سینما برای سریال های خود استفاده کند در سریال شهرزاد از ترانه علیدوستی و شهاب حسینی استفاده کرده بود و بازیگران نقش اصلی را برعهده داشتند و این بار به سراغ بهرام رادان و سایر ستاره‌های سینمایی کشور رفته است.

در قسمت جدید خواهید دید که خدیجه چگونه سرنخ هایی از قاتلین فرزند خود را پیدا می کند و قاتلان فرزندش تلاش دارند که برادر او را به جلو بیندازند تا مانع کشف حقایق شود.

به شما پیشنهاد می کنیم که از قسمت ۳۵ سریال جیران به کارگردانی حسن فتحی را تماشا کنید همچنین می توانید قسمت های قبلی این سریال را در لینک بالا دریافت

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. امیدورم آقایه فتحی با حدیث فولادوند یک همکاری در سریال تاریخی در نقش مهم تاثییر گذار و منفی بعد از جیران انجام دهد من خانم حدیث فولادوند رو بازیشون رو خیلی دوست دارم خیلی دلنشین بازی میکنند امیدوارم بعد از جیران أقایه فتحی یک سریال تاریخی دیگر بسازند و نقشی مهم و تاثییر گذار و منفی رو به خانم حدیث فولادوند در سریالی تاریخی بدهند بازی کنند من دوست دارم اولین سریال تاریخیشون رو خانم حدیث فولادوند در نقش منفی و مهم تاثییر گذار با حسن فتحی انجام دهند امیدورم بعد از جیران این اتفاق خوب برایه حدیث فولادوند با حسن فتحی بیفته .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *