دانلود کامل سریال خون سرد قسمت اول | قسمت

دانلود کامل سریال خون سرد قسمت اول ۱| قسمت 1

دانلود کامل سریال خون سرد قسمت اول ۱| قسمت 1با کیفیت اصلی و لینک مستقیم را در این صفحه ببینید.

دانلود سریال خون سرد قسمت اول 1

دانلود کامل سریال خون سرد قسمت اول | قسمت

سریال خونسرد که بیست و هشتم مرداد ماه ساعت ۱۲ ظهر از شبکه اختصاصی فیلم نت منتشر شد کاری به کارگردانی میباشد و تهیه‌کنندگی بهمن کامیار بازیگران همچون امیر آقایی سارا بهرامی شهرام حقیقت دوست امیررضا دلاوری سال را رسول زاده بهار قاسمی نیما شعبان نژاد و احسان عباسی و لیندا کیانی و با هنرمندی هنرمندانی چون فرخ نعمتی نادر فلاح جلال فاطمی نیلوفر کوخانی پیام اینانلویی حسن زارعی مرتضی تقی زاده مهدی محرابی الهام ایمانی باسط رضایی سارا امیری عارفه معماریان گروهی از بازیگرانی هستند که در این مجموعه نقش آفرینی می کند.

علیرضا عطاءالله تبریزی احسان ابراهیمی امین فرشادمهر و محمد مهدی عزیز محمدی گروه نویسندگی این مجموعه می باشند.

سریال خونسرد جدیدترین سریال نمایشی میباشد که به کارگردانی حسین ترابی و تهیه کنندگی بهمن کامیار تهیه و تولید شده است این سریال جنایی پلیسی می باشد امیر آقایی بازیگر که در نقش اصلی در این مجموعه نقش آفرینی می کند.

موضوع این سریال در مورد شخصی است که درباره عاملین پرونده های زن آزاری را به دام می اندازد و آن‌ها را به سزای عملش آن می رساند این سریال در سبک سریال دکستر می باشد خلاصه از قسمت اول سریال خونسرد پرونده آزار و اذیت ای که به لیلا کریمی در کشور ترکیه رسیده است به دست سرگرد امیر علی طلوعی می رسد که آنها بعد از تحقیقاتش که با دوستش دکتر کسرا کیا در مورد این پرونده انجام میدهند به اسم شخصی به نام امیر شاهسواری میرسند.

این سریال بسیار جذاب و تماشایی میباشد و دارای قسمت های هیجانی جالبی نیز هست.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *