دانلود کامل سریال خون سرد قسمت ششم ۶ | قسمت 6

دانلود کامل سریال خون سرد قسمت ششم ۶ | قسمت 6

دانلود کامل سریال خون سرد قسمت ششم ۶ | قسمت 6 با لینک مستقیم و کیفیت اصلی را در این صفحه را ببینید.

دانلود کامل سریال خون سرد قسمت ششم ۶ | قسمت 6

 

دانلود کامل سریال خون سرد

سریال خونه سرد از سریال های محبوب شبکه نمایش خانگی با موضوع جنایی بوده که آقای امیر آقایی و شهاب حقیقت از بازیگران نقش اصلی آن را بر عهده دارد.

این سریال روزهای جمعه از پلتفرم فیلم عرضه می شود سریالی که توسط امیرحسین ترابی کارگردانی شده و بهمن کامیار تهیه کنندگی آن را بر عهده دارد داستان سریال درباره قاچاق اعضای بدن بوده که شهرام حقیقت دوست در نقش پلیس و امیر آقایی در مقابل و فعالیت می کند.

سریال خون سرد پرجزئیات و خوش‌ ریتم آغاز شد و شروع امیدوارکننده‌ای داشت. اتفاق مرموز پایانی که انتهای این قسمت را به اولین سکانس سریال پیوند می‌داد، کشش تماشای ادامه قصه را در مخاطب ایجاد کرد. اگر این مجموعه مانند «حرفه‌ای» در پایان هر قسمت با اتفاقی هیجان‌انگیز و غیرقابل پیش‌ بینی همراه باشد، می‌تواند آن کشش را تا پایان حفظ کند و مخاطب را به دنبال خود بکشاند.

در قسمت اول تا حد زیادی با پلیس قصه یعنی شخصیت «امیرعلی» آشنا شدیم و نوع معرفی کاراکتر او جزو امتیازهای شروع سریال بود. برخلاف او، شخصیت «کسری کیا» با بازی امیر آقایی که دوست «امیرعلی» و پزشک قانونی است، حضور کم رنگ و کم‌اثری در قسمت اول داشت و از او اطلاعات زیادی به تماشاگر داده نشد. طبق خلاصه داستان و اطلاعاتی که پیشتر منتشر شده بود، کاراکتر «کسری» یک پزشک قانونی معمولی نیست و قرار است شاهد مقابله او با عاملان پرونده‌های زن‌آزاری باشیم

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *