دانلود کامل سریال خون سرد قسمت پنجم ۵ | قسمت 5

دانلود کامل سریال خون سرد قسمت پنجم ۵ | قسمت 5

سریال خون سرد به قسمت های هیجان انگیز خود رسیده است و موفق شده مخاطبان خود را کاری کند که سریال را هر هفته دنبال نماید امیر اقایی و شهرام حقیقت دوست به عنوان بایگر سرشناس در سریال خونسرد بازی میکنند به شما پیشنهاد میکنیم که اگر این سریال را دنیال نکرده اید حتما برای دانلود آن اقدام کنید چرا که این مجموعه خانوادگی بوده و در کنار خانواده دیدن آن بسیار لذت بخش خواهد بود.

دانلود کامل سریال خون سرد قسمت پنجم ۵ | قسمت 5

دانلود کامل قسمت پنجم سریال خون سرد قسمت  ۵ | قسمت 5 سریال خونسرد همراه با لینک مستقیم و کیفیت اصلی را در اینجا دریافت کنید.

قسمت سوم سریال خون سرد

درباره سریال

سریال خونسرد این روزها توانسته علاقمندان زیادی را به دست آورد سریالی که آقای امیرحسین ترابی کارگردانی کرده و در آن چهره های شناخته شده حضور دارند.

چهره هایی همچون شهرام حقیقت دوست و لیندا کیانی و سارا بهرامی امیر آقایی ستاره های این سریال هستند

آقای امیرحسین ترابی کارگردان کارکشته کشورمان در کارنامه خود آثار پربیننده‌های دارد فیلم سینمایی هزارتو از مهمترین کارهای او به شمار می آید.

سریال خونسرد نخستین تجربه سریال‌سازی ایشان محسوب می‌شود که باید ببینیم استقبال مردم از این سریال چگونه خواهد بود.

این روزها که شبکه نمایش خانگی محبوبیت زیادی به دست آورده است بسیاری از کارگردان ها و فیلمنامه نویس ها تلاش میکنند فعالیت خود را در نمایش خانگی ببرند چرا که درآمد بسیار زیادی برای آنها خواهد داشت همچنین دست و بال آنها برای نمایش داستان های مختلف باز می باشد.

سریال خونسرد از شبکه اینترنتی فیلم تعزیه میشود داستان درباره سرگرد ای به نام امیر علی طلوعی بوده که در پرونده قاچاقچیان اعضای بدن فعالیت می کند شان و منزلت دوست به عنوان بازیگر نقش اصلی در این سریال در کنار امیر آقایی فعالیت دارد.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *