دانلود کامل سریال شهباز قسمت ۴ چهارم (تلوبیون و آپارات) +لینک و کیفیت اصلی

دانلود کامل سریال شهباز قسمت ۴ چهارم (تلوبیون و آپارات) +لینک و کیفیت اصلی

دانلود کامل قسمت 4 سریال شهباز قسمت چهارم (تلوبیون و آپارات) +لینک و کیفیت اصلی از قسمت های اول تا چهارم را در ادامه ببینید.

دانلود کامل سریال شهباز قسمت ۴ چهارم (تلوبیون و آپارات) +لینک و کیفیت اصلی

دانلود کامل سریال شهباز قسمت ۴

[قسمت 01 کیفیت 1080p] [720p] [480p]

[قسمت 02 کیفیت 1080p] [720p] [480p]

[قسمت 03 کیفیت 1080p] [720p] [480p]

[قسمت 04 کیفیت 1080p] [720p] [480p]

از محتوا و داستان سریال شهباز چه می دانید؟ فیلمنامه شهباز را مینا خدوی نوشته است.

در خلاصه داستانی که یا توسط تیم رسانه ای کتاب و یا سایر رسانه ها درباره داستان شهباز منتشر شده، آمده است: «شهباز دو سال است منتظر این روز است، روزی که قرار است همه نفسی بکشند. وقتی ارغوان را می یابند آسوده می شوند، غافل از اینکه این بازی پیچ دیگری دارد.

«شهباز» نام یک سریال تلویزیونی ایرانی به کارگردانی حمیدرضا لوافی و تهی ه‌کنندگی امیرحسین آشتیانی‌ پور و مهدی علینقی پور می باشد که در گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما در سال 1401 تولید شده است.

پخش انلاین قسمت 4 سریال شهباز

داستان سریال

نگارش فیلمنامه این سریال بر عهده ی مینا خدیوی بوده است؛ سریالی که 30 قسمت می باشد و داستان آن درباره یک گروه سایبری است که به دنبال هکری بین المللی هستند. پلیس سایبری با اشراف به این فضا با مجرمین برخورد می کند و به داستان مردمی هم که از آنها سوء استفاده شده و مورد طعمه افراد خلافکار قرار گرفته اند، می پردازد.

شهباز، روایت زندگی دختری به نام نجوا دانشجوی نخبه در حوزه برنامه نویسی رایانه است.

او به دلیل کنجکاوی و دانش فوق العاده خود ارتباطات گسترده ای در فضای وب پیدا کرده و معتقد است مرگ دوست صمیمی اش که به تازگی در یک سانحه از دنیا رفته، تصادف نبوده و ارتباط مستقیمی با یک شبکه مخفی خرابکارانه اینترنتی، به نام ارغوان دارد. نجوا به دنبال پیدا کردن مدارکی علیه شبکه ارغوان در فضای دارک وب شروع به برقراری ارتباط می کند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *