دانلود کامل سریال مهمونی با حضور یکتا ناصر (مهمونی 2 قسمت 12)

دانلود کامل سریال مهمونی با حضور یکتا ناصر (مهمونی 2 قسمت 12)

قسمت 2 مهمونی با حضور یکتا ناصر امروز منتشر شد برنامه مهمونی با گروهی از عروسک های پرطرفدار امروز میزبان یکتا ناصر بازیگر سینمای کشورمان می باشد.

دانلود کامل سریال مهمونی با حضور یکتا ناصر (مهمونی 2 قسمت 12)

برنامه مهمونی خیلی خوب توانسته در بین مردم محبوبیت پیدا کند این برنامه هر هفته با حضور یک چهره پرطرفدار همراه است. وبا عروسکهای برنامه به گپ و گفت می‌پردازد.

دانلود کامل سریال مهمونی با حضور یکتا ناصر

دانلود با لینک مستقیم

ایرج طهماسب کارگردان این برنامه همچون کارهای قبلی اش نشان داده که یکی از بهترین برنامه سازان عروسکی در کشورمان به شمار می آید.

اقای طهماسب قرار بود سریال مهمونی را با حضور عروسک های قدیمی‌اش یعنی کلاه قرمزی و پسرخاله بسازد اما به دلیل حق مالکیت این عروسک ها که در اختیار صدا و سیما بود تصمیم گرفت با گروهی از عروسک های جدید پا به شبکه نمایش خانگی بگذارد.

بسیاری ها گمان می کردند ایرج طهماسب نمی‌تواند با عروسک های جدید موفقیتی به دست آورد اما او نشان داد در جان بخشیدن به عروسک ها و محبوب کردن آنها تخصص بسیار بالایی دارد در این قسمت مهمونی خانم یکتا ناصر مهمان برنامه شده که حتما پیشنهاد می کنیم آن را تماشا کنید و از دیدن آن لذت ببرید.

یکتا ناصر در ۱۲ آبان ۱۳۵۷ در شهر تهران متولد شد. پدرش افسر بازنشسته نیروی زمینی و مادرش خانه دار است. فارغ التحصیل مهندسی محیط زیست از دانشگاه آزاد است. فرزند دوم خانواده است و یک خواهر بزرگتر به نام نیکتا و یک برادر کوچکتر از خودش دارد. خواهرش نیکتا در رشته عکاسی تحصیل کرده است و به تازگی در سینما فعالیت می کند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *