دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت دهم ۱۰ با لینک مستقیم قسمت 10 گیلدخت

دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت دهم ۱۰ با لینک مستقیم قسمت 10 گیلدخت

قسمت دهم سریال گیلدخت در این صفحه اماده شده که میتوانید سریال گیلدخت قسمت 10 را با کیفیت عالی مشاهده کنید قسمتی که جمعه 18 آذر 1401 از شبکه 1 پخش شد.

دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت دهم ۱۰ با لینک مستقیم قسمت 10 گیلدخت

داستان سریال گیلدخت بر اساس عشق گلنار به اسماعیل است. گلنار دختر تقی خان و از خانواده ای ثروتمند است. اسماعیل اما تفنگدار بزرگی است و از خانواده ای معمولی است. تضاد اصلی دو قسمت اول توصیف عشق بود. ما بارها داستان های مشابهی را در رمان ها و سریال ها دیده ایم. حتی موقعیت اجتماعی، رفتار و عشق گلنار نیز به نوعی یادآور شخصیت محبوب رمان «بامداد خمار» است که از قضا در دوران قاجار نیز روایت شده است.

دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت دهم

دانلود

این سریال یک درام تاریخی عاشقانه است که داستان آن در زمان قاجاریه و به دست یکی از خان های شمال کشور می گذرد. می توان گفت سریال ظرفیت جذب مخاطب را دارد و اثری است که می توان از آن دفاع کرد. با این حال، گیلدخت نیز مانند هر اثر دیگری خالی از ایراد نیست.

گیلدخت سریالی تاریخی است که داستان آن در دوران قاجار روایت می شود. او با این یادآوری می گوید نمونه ای از این آثار سریال های دستی است. در سال های بعد چندین نمونه از آن پخش شد. مثل «گیله‌وا» و «بانوی عمارت». از سوی دیگر موقعیت «گیلدخت» در شمال کشور یادآور آثاری چون «پس از باران» و «واریش» است. اما «گیلدخت» حال و هوای دیگری دارد و مانند آثار قبلی نیست و حتی به نظر می‌رسد در قسمت‌های بعدی ماجراجویی‌های سیاسی-اجتماعی را برجسته می‌کند.

نقش گلنار را میترا رفیع بازی می کند که مدتی است در سریال بی همگان با او همبازی است. او پیش از این تجربه بازی در فیلم ها و سریال ها را داشت اما با «بی همگان» به شهرت رسید. حالا «گیلدخت» شانس اوست تا همزمان توانایی خود را در نقشی تاریخی به رخ بکشد. موفقیت آمیز نیز هست. کاراکتر اسفندیار به رضا اکبرپور رسیده که گویا برای محبوب شدن کار سختی دارد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *