دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت سوم ۳ با کیفیت اصلی قسمت 3 تلوبیون

دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت سوم ۳ با کیفیت اصلی قسمت 3 تلوبیون

دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت سوم ۳ با کیفیت اصلی قسمت 3 امشب پنجشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۱ از تلوبیون و آپارات ار در ادمه ببینید.

دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت سوم ۳ با کیفیت اصلی قسمت 3 تلوبیون

دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت سوم

سریال گیلدخت از سریال های جدید تلویزیونی بوده که مراحل تولید آن چند سال طول کشید و در نهایت برای آبان ۱۴۰۱ آماده پخش از شبکه سوم سیما پخش شد دراین سریال هنرپیشه های شناخته شده زیادی حضور دارد داستان این سریال بسیار جذاب بود و به شما پیشنهاد می‌کنیم که اگر قسمت های قبلی این سریال را ندیده اید در این صفحه مشاهده کنید.

برای تماشا و دانلود اینجا ضربه بزنید

خلاصه داستان گیلدخت

داستان گیلدخت به گذشته برمی‌گردد و اتفاق‌‌هایی را در زمان قاجار ورق می‌زند. این سریال به کسانی که در دربار مظفرالدین شاه هستند، می‌پردازد و این افراد قصد دارند مظفرالدین شاه را ترور کنند و جایش را بگیرند.

در خلاصه داستان سریال چنین آمده است: حکایت گلنار و اسماعیل که در میان هیاهو و مهلکه قجری تارو پود دل شان با مهر و محبت هم بافته می شود؛ قصه و غصه عاشق و معشوقی است که اگر صد دلیل برای رفتن داشته باشند یک بهانه برای ماندن پیدا می کنند و…

یکی از تفنگداران خان به اسم اسماعیل (رضا اکبرپور) که جوانی خوش‌سیما و اهل قلم هم هست، دلباختۀ گلنار شده و برای او نامه‌هایی عاشقانه نوشته است. گلنار هم که متقابلا دل به محبت اسماعیل داده، برای دیدار و گفتگو با او لباس ندیمه‌های مطبخ را می‌پوشد و به میدان ده می‌رود.

اما در حین گفتگو، رئیس تفنگچی‌های خان آن‌ها را می‌بیند و به خان گزارش می‌دهد. خان دستور می‌دهد اسماعیل را دستگیر و شکنجه کنند تا عشق گلنار را از یاد ببرد. ظاهرا خان بنا به مصالحی مجبور است که دخترش را به ازدواج یکی از اعضای خاندان قاجار دربیاورد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *