دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت چهارم ۴ با کیفیت اصلی قسمت 4 تلوبیون

دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت چهارم ۴ با کیفیت اصلی قسمت 4 تلوبیون

دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت چهارم ۴ با کیفیت اصلی قسمت 4 امشب جمعه ۲۷ آبان ۱۴۰۱ از تلوبیون و آپارات ار در ادامه ببینید.

دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت چهارم ۴ با کیفیت اصلی قسمت 4 تلوبیون

سریال جذاب گیلدخت امشب پخش شد و قسمت چهارم این سریال بر روی آنتن رفت.

دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت چهارم ۴

محمدرضا شفیعی، تهیه‌کننده سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با ایکنا پیرامون سریال تاریخی «گیلدخت» گفت: این مجموعه تلویزیونی از پنجشنبه ۱۲ آبان روی آنتن شبکه یک سیما رفت و پنجشنبه و جمعه هر هفته روی آنتن رود.

برای دانلود و تماشا اینجا را ضربه بزنید

وی افزود: ساخت «گیلدخت» از سال ۹۸ آغاز شده و تا سال ۱۴۰۰ تولید آن ادامه داشت. این اثر که در ۶۰ قسمت پخش خواهد شد یکی از کارهای الف سیما است. پخش این سریال تا اواخر بهار ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت. این کار ساعت ۲۲:۱۵ روی آنتن می‌رود.

مجید اسماعیلی کارگردانی سریال را بر عهده دارد و مجید آسودگان نگارش فیلمنامه را بر عهده داشته است. فیلمنامه این مجموعه به سفارش مرکز فیلم و سریال معاونت برون‌مرزی سازمان صدا و سیما نوشته شده و نزدیک به پنج سال زمان برده است.

داستان این سریال در دوران قاجار می‌گذرد و بخشی از تاریخ آن مقطع، در قالب داستانی عاشقانه روایت می‌شود. این سریال در گیلان جلوی دوربین رفته است.

شفیعی بازیگردان «گیلدخت» را چنین معرفی کرد: سعید راد، میترا رفیع، رضا اکبرپور، یاسمین معاوی، سعید چنگیزیان، شقایق فراهانی، پریوش نظریه، رامتین خداپناهی، ثریا قاسمی، محمود پاک نیت، حبیب دهقان نسب، فخرالدین صدیق شریف، فریبا متخصص، صالح میرزاآقایی، نفیسه روشن، حمید ابراهیمی، محمد فیلی، رؤیا جاویدنیا، مجید سعیدی، زیبا بنماران، فریده دریامج، امین میری، یوسف صفری بختیاری، بهزاد محسنی و مرتضی نجفی می‌توان از جمله بازیگران این سریال هستند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *