دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۲۳ بیست و سوم (تلوبیون) قسمت 23 گیل دخت

دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۲۳ بیست و سوم (تلوبیون) قسمت 23 گیل دخت

دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۲۳ بیست و سوم (تلوبیون) قسمت 23 گیل دختهمراه با کیفیت اصلی و لینک مستقیم را ببینید.

دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۲۳ بیست و سوم (تلوبیون) قسمت 23 گیل دخت

دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۲۳

پخش انلاین

گیلدخت سریالی به کارگردانی مجید اسماعیلی و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی است که با داستانی جذاب، عاشقانه و تاریخی این روزها روی آنتن شبکه یک سیما می رود. سکانس ها و لوکیشن های جالب این سریال در فضاهای سرسبز و بسیار زیبا این سوال را در ذهن بینندگان این سریال ایجاد می کند.

به نظر می رسد سریال گیلدخت ما بین «دسیسه» و «شکنجه مخاطب» تفاوتی قائل نیستند. درست است که داستان فیلم یا سریال نیاز به گره یا چالش دارد، اما این چالش باید به گونه ای باشد که برای تماشاگر هیجان و تنش ایجاد کند نه اینکه ذهن او را مشغول شکنجه ای طولانی کند که در نهایت قرار است در قسمت های پایانی حل شود.

“گیلدخت” در تقلیدی از درام های تاریخی کره ای

“گیلدخت” در تقلیدی از درام های تاریخی کره ای سعی کرد با بردن ما به آشپزخانه خان و نشان دادن غذاهای خوش طعم و رنگارنگ و مراحل تهیه آنها فضایی مفرح ایجاد کند، اما ماجراهای آشپزخانه اینطور نیست. آنها ارتباط قابل درک با داستان اصلی دارند و به تنهایی نکته قابل توجه و جالبی را ارائه نمی کنند.

حتی در تریلر سریال هم که از یکی دو هفتۀ قبل پخش می‌شد، چیزی جز گرفتاری و هجران و مصیبت دیده نمی‌شد؛ دو قسمت اول هم همین برداشت را تایید می‌کنند. خلاصه اینکه اگر کسی علاقمند به تماشای ماجرای طولانی رنج‌های یک دختر معصوم باشد، حتما از دنبال کردن این سریال لذت خواهد برد! اما اگر به دنبال سریالی باشیم که حالمان را خوب کند و ما را مجذوب چالش‌ها و چرخش‌های داستانی خودش کند، فکر نمی‌کنم با وجود اینهمه سریال‌های غربی و شرقی درجه‌یک که به راحتی در دسترس هستند، دلیلی برای تماشای «گیل‌دخت» داشته باشیم.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. واقعا سبر انسان خیلی خوب است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *