دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۲۴ بیست و چهارم (تلوبیون) قسمت 24 گیل دخت

دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۲۴ بیست و چهارم (تلوبیون) قسمت 24 گیل دخت

دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۲۴ بیست و چهارم (تلوبیون) قسمت 24 گیل دخت

دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۲۴ بیست و چهارم (تلوبیون) قسمت 24 گیل دخت همراه با لینک مستقیم و کیفیت اصلی را ببینید.

سریال گیلدخت بسیار حساس شده است و مخاطبانش را توانسته برای دقایقی حسابی هیجان زده کنداین سریال حالا به قسمت 24 رسیده است.

دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۲۴

لینک های دانلود

داستان گلنار و اسماعیل یکی از عاشقانه های جدید رسانه ملی است که برای انها چالش هایی به وجود می آید میترا رفیع بازیگر نقش گلنار در سریال گیلدخت درباره نقش خود میگوید مواقعی وجود دارد که شجاعت گلنار با هوش او همزمان است. یعنی حیله ای (از نوع خوب) را خواهیم دید که ترفندی خوشایند و حیات بخش است. وقتی می گویم حیله گری، منظورم جادو یا شرور نیست، اما با جسارت گلنار، هوشمندی و مدیریت بحران ترکیب عجیبی را تشکیل می دهد که برایم جالب بود. البته اگر گلنار آن خصلت ها را نداشت و شخصیتش در متن داستان آنقدر منحصر به فرد نبود، باز هم تحقیقات بازیگری ام را انجام می دادم. قبل از بازی در این نقش، درباره این دوره از تاریخ تحقیق کردم. نقاشی ها و عکس هایی را دیدم که کم و بیش از این اتحاد باقی مانده بود. من به ظاهر آنها توجه کردم (اینکه افرادی که در عکس های آن دوره هستند به نظر نمی رسد به چیزی نگاه کنند).

عاشقانه های گلنار و اسماعیل

همچنین به وضعیت صورت، پاها و دست ها، وضعیت سر روی ستون فقرات، فرمول نشستن و برخاستن که با پوشش محدود می شد و … توجه کردم. و مطالعه آنها برای من یک چالش بود. من از داستان هایی که می خواندم چیزی مربوط به خلق و خو و شخصیت گلنار در آن دوران به عنوان یک دختر را دریافت می کردم. داستانی با عنوان “دختر پری” که اثر آقای عسکری است و ممکن است بر اساس یک داستان واقعی نباشد و برای این بازه زمانی بانک اطلاعاتی قابل اعتمادی به حساب نمی آید. یعنی نمی توانم بگویم سیدمحمود که برای تحصیل به فرانسه رفته بود، وجود خارجی داشت و پری دخت واقعاً در تهران زندگی می کرد، اما چیزی را به من منتقل کرد و مختصات حجاب، حیا و حجاب را به من نشان داد. حضور زنان آن زمان که با اسناد تاریخی که مطالعه می کردم یا نقاشی ها و عکس هایی که دیدم توانستم با کمک گروه نویسندگان (کارگردان و نویسنده) گلنار را طراحی کنم.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *