دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت دهم ۱۰ با لینک مستقیم قسمت 10 گیلدخت

دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۲۸ بیست و هشتم (تلوبیون) قسمت 28 گیل دخت

دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت دهم ۱۰ با لینک مستقیم قسمت 10 گیلدخت

قسمت 28 سریال گیلدخت را در این صفحه تماشا و یا دانلود کنید سریالی عاشقانه پر از حوادث که برای گلناز  و اسماعیل رخ میدهد داستان این سریال درباره گلنار و اسماعیل میباشد که به یکدیگر علاقمند بوده اما به دلیل اتفاقاتی که برای آنها رخ میدهد با چالش های زیادی همراه میشوند.

پخش انلاین سریال ۲۸ سریال گیلدخت

صبر کنید ویدیو لود شود…

لینک دانلود دقایقی دیگر درج میشود…

لینک های دانلود قسمت 28 گیلدخت

[دانلود با کیفیت 1080p]

[دانلود با کیفیت 720p]

[دانلود با کیفیت 480p]

گیلدخت توانسته مخاطبان زیادی را به دست اورد آصف میرزا شاهزاده ای که پدر گلنار را اسیر کرده و برای به دست اوردن گلنار همه سربازانش را بسیج میکند.

گلنار چشم انتظار اسماعیل بوده تا بیاید و پدر گلنار را از اسارت نجات بدهد اسماعیل زخمی شده و میخواهد که به سراغ گلنار بیاید.

این داستان عاشقانه که با حوادث دوران قاجار تلفیق شده است و قصه را جذاب تر کرده است.

در قسمت ۲۸ سریال گیلدخت داستان بسیار هیجان انگیز پیش میرود آصف میرزا شرایط را بسار سخت کرده است گلنار را که هیچکس نمیشناسد در خانه آصف میرزا به عنوان خدمتکار فعالیت میکند و سعی میکند نام و نشانش مخفی باشد که آصف میرزا نتواند او را شناسایی کند.

درباره گیلدخت

محمود پاک‌نیت را می‌توان با خان‌هایی که ایفایش کرده، رکوردار این کاراکترها در تلویزیون خواند. او پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها با «گیلدخت» و نقشِ تقی‌خان به تلویزیون آمده است. این مجموعه تلویزیونی به موضوع تاریخی در دوره ناصری و قاجاریه می‌پردازد. تصویربرداری این سریال در تهران و شمال بوده و قدری از این کار مانده است.

در «گیلدخت» بازیگرانی همچون حبیب دهقان‌نسب، جعفر دهقان، رامتین خداپناهی و پریوش نظریه و سعید چنگیزیان به ایفای نقش می‌پردازند. پاک‌نیت درباره حضورش در این مجموعه تلویزیونی می‌گوید: نقش خانی را بازی می‌کنم که کاراکتر مثبتی است و جزو کسانی بوده که در دربار خزانه‌دار است و در قصه گرفتاری‌ها و مشقت‌هایی دارد که به نظر متفاوت است.

پاک‌نیت در میانِ‌گفت‌وگوی کوتاهش، “گلیدخت” را داستانی میان عشق و تاریخ نامید. حال باید دید وجه عاشقانه سریال پررنگ است یا وجه تاریخی آن؟ از طرفی هم این سؤال وجود دارد که آیا «گیلدخت» به زندگی مظفرالدین شاه ورود می‌کند؟

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *