دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۲۹ بیست و نهم (تلوبیون) قسمت 29 گیل دخت

دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۲۹ بیست و نهم (تلوبیون) قسمت 29 گیل دخت

دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۲۹ بیست و نهم (تلوبیون) قسمت 29 گیل دخت

قسمت 29 سریال گیلدخت امشب پخش شد و داستان سریال بسیار جذاب پیش رفت این سریال درباره گلنار و اسماعیل بوده که داستان درباره این دو نفر پیش میرود.

سریال گیل دخت را برای کسی که آن را ندیده توضیح بدهیم کافیست در چند جمله داستان را تعریف کرد اینکه پسری رعیت عاشق و دلباخته دختر خان میشود ولی خان با ازدواج انها مخالفت میکند و این دختر و پسر سختی ها و شکنجه هایی برای رسیدن به یکدیگر تحمل میکنند.

قسمت 29 سریال گیلدخت

لینک های دانلود

انگار سریال‌سازان ما تفاوتی بین «گره داستانی» و «شکنجۀ مخاطب» قائل نیستند. درست است که داستان فیلم یا سریال نیاز به یک گره یا چالش دارد، اما این چالش باید به نحوی باشد که برای مخاطب هیجان و کشش ایجاد کند نه اینکه ذهن او را گرفتار آزاری طولانی کند که نهایتا قرار است در قسمت‌های پایانی حل و فصل شود. یک سریال خوب باید در همۀ قسمت‌هایش خوشایند و لذتبخش باشد و نه فقط در قسمت آخرش.

حتی در تریلر سریال هم که از یکی دو هفتۀ قبل پخش می‌شد، چیزی جز گرفتاری و هجران و مصیبت دیده نمی‌شد؛ دو قسمت اول هم همین برداشت را تایید می‌کنند. خلاصه اینکه اگر کسی علاقمند به تماشای ماجرای طولانی رنج‌های یک دختر معصوم باشد، حتما از دنبال کردن این سریال لذت خواهد برد!

فتحعلی شاه دومین پادشاه از سلسله قاجار بود و مظفرالدین شاه پنجمین پادشاه از این سلسله و بیشتر از ۸۰ سال میان تولد این دو شاه قاجار فاصله وجود دارد. به علاوه تاج الدوله، همسر فتحعلی شاه زنی گرجی تبار و متولد اصفهان بوده. بنابراین ممکن نیست طاووس الملوک سریال گیلدخت که خواهر مظفر الدین شاه عنوان شده همان همسر فتحعلی شاه باشد. اینطور که به نظر می رسد طاووس الملوک در این سریال شخصیتی ساختگی است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *