دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۳۰ سی ام (تلوبیون) قسمت 30 گیل دخت

دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۳۰ سی ام (تلوبیون) قسمت 30 گیل دخت

دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۳۰ سی ام (تلوبیون) قسمت 30 گیل دخت

قسمت 30 سریال گیلدخت امشب پخش شد لینک دانلود و پخش انلاین قسمت 30 سریال گیلدخت در این صفحه درج شد .

این سریال توسط مجید اسماعیلی کارگردانی شده و درباره گلنار و اسماعیل است این دو کاراکتر در میان هیاهوی دشمنی های قجری به یکدیگر دل می بازند و بر سر راه آنها موانع زیادی قرار می گیرد.

قسمت 30 سریال گیلدخت

یکی از این موانع آصف میرزا بوده که آنها را به دردسر می اندازد و اسماعیل را زخمی کرده و پدر گلنار را به اسارت می گیرد

مجید اسماعیلی در کارنامه خود علاوه بر سریال گیلدخت فیلم‌هایی همچون ماهی سیاه کوچولو و رقص روی یخ و خدا جیرجیرک ها را دوست دارد کارگردانی کرده است.

سریال گیلدخت اولین تجربه در ساخت سریال می باشد که خیلی خوب موفق شده مخاطبان زیادی را جذب کند در این مجموعه بازیگران شناخته شده همچون محمود پاک نیت و سعید چنگیزیان و رامتین خداپناهی و شقایق دهقان و ثریا قاسمی و پژوهش نظریه بازی می کنند اما بازیگران اصلی میترا رفیعی و رضا اکبرپور هستند.

گیلدخت کپی از سریال کره ای

«گیل‌دخت» در یک تقلید خیلی ظاهری و سطحی از درام‌های تاریخی کره‌ای، سعی کرده با بردن ما به درون مطبخ خان و نشان دادن غذاهای خوش آب و رنگ و فرایند تهیۀ آن‌ها، حال و هوایی مفرح نیز ایجاد کند، اما ماجراهای مطبخ فعلا نه ارتباط قابل درکی با ماجرای اصلی دارند و نه به خودی خودشان نکتۀ قابل توجه و جالبی ارائه می‌کنند.

هر چند این توضیح بخشی از داستان سریال گیل دخت است و شاخه های دیگری به داستان این سریال اضافه میشود اما شاخه اصلی داستان عشق و عاشقی پسر و دختری است که با ازدواج آنها مخالفت شده است.

داستان در دوران قاجار رخ میدهد و تقریبا میتوان پایان سریال را حدس زد و بیشتر جنبه سرگرم کننده برای مخاطبان تلویزیونی را دارد.

سریال گیلدخت در گرمدره تهران و استان گیلان فیلمبرداری شده است که لوکیشن های آن را با توجه به اطلاعات تیتراژ پایانی این سریال میتوان تشخیص داد.

افشای حقایق عجیب از طاووس‌الملکِ سریال گیلدخت

طاووس خانم چهل و دومین همسر فتحعلی شاه، متولد اصفهان و گرجی تبار بود و در ۱۵ سالگی به عقد غیر دائم شاه درآمد. به مناسبت این ازدواج نام تخت جواهر نشان خورشید به «تخت طاووس» تغییر داده شد.

اشتیاق تاج الدوله برای آموختن ساز و خواندن آواز باعث شد تا فتحعلی شاه، میرزا عبدالوهاب خان نشاط اصفهانی (معتمدالدوله) را که از شعرا و فضلای نامدار این دوره بود مأمور تربیت او کند.

تاج الدوله منزل، فراشخانه، صندوقخانه، و اصطبل جدا گانه داشت. او از بخشی از خزانه مخصوص شاه نگهداری می‌کرد.

فتحعلی شاه لقب تاج الدوله را طی حکمی به همراه هدیه ای گرانبها به طاووس خانم داد که این هدیه عنبرچه‌ای مرصع با زمردی درشت بود که کاترین کبیر برای یکی دیگر از همسران شاه ارسال کرده بود و شاه زمانی که تصمیم گرفت طاووس خانم را ملقب به تاج‌الدوله کند این گردنبند را از آن همسر خرید.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *