دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۳۰ (تلوبیون) قسمت 31 گیل دخت

دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۳۱ (تلوبیون) قسمت 31 گیل دخت

دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۳۰ (تلوبیون) قسمت 31 گیل دخت

قسمت 31 سریال گیلدخت امشب پنجشنبه 4 اسفند پخش شد که میتوانید لینک دانلود قسمت 31 سریال تلویزیونی گیلدخت را در این صفحه تماشا کنید.

دانلود قسمت 31 سریال گیلدخت

دانلود با کیفیت 480p

دانلود با کیفیت720p

دانلود با کیفیت1080p

سریال گیلدخت که داستان عاشقانه و سیاسی را روایت میکند توانسته آخر هفته ها مخاظبان را در مقابل تلویزیون بنشاند سریالی بسیار هیجان انگیز داستان اسماعیل جنگجوی شجاع و گلناز دختر خان را روایت میکند که به هم علاقمند هستند اما با توجه به اتفاقاتی سیاسی و اجتماعی که در روستای آنها رخ میدهد با مشکلات و چالش های زیادی رو به رو میشوند.

داستان سریال گیلدخت قسمت 31

به عبارت دیگر بخواهیم سریال گیل دخت را برای کسی که آن را ندیده توضیح بدهیم کافیست در چند جمله داستان را تعریف کرد اینکه پسری رعیت عاشق و دلباخته دختر خان میشود ولی خان با ازدواج انها مخالفت میکند و این دختر و پسر سختی ها و شکنجه هایی برای رسیدن به یکدیگر تحمل میکنند.

گیلدخت سریالی به کارگردانی مجید اسماعیلی و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی است که با قصه جذاب، عاشقانه و تاریخیش این روزها از شبکه اول سیما در حال پخش است. سکانس ها و لوکیشن های جذاب این سریال در مناطق سرسبز و بسیار زیبا این سوال را در ذهن بینندگان این سریال ایجاد می کند.

حتی در تریلر سریال هم که از یکی دو هفتۀ قبل پخش می‌شد، چیزی جز گرفتاری و هجران و مصیبت دیده نمی‌شد؛ دو قسمت اول هم همین برداشت را تایید می‌کنند. خلاصه اینکه اگر کسی علاقمند به تماشای ماجرای طولانی رنج‌های یک دختر معصوم باشد، حتما از دنبال کردن این سریال لذت خواهد برد!

از جمله بازیگرانی که در سریال «گیل‌دخت» ایفای نقش می‌کنند، به: سعید راد، میترا رفیع، رضا اکبرپور، یاسمین معاوی، سعید چنگیزیان، شقایق فراهانی، پریوش نظریه، رامتین خداپناهی، ثریا قاسمی، محمود پاک نیت، حبیب دهقان نسب، فخرالدین صدیق شریف، فریبا متخصص، صالح میرزاآقایی، نفیسه روشن، حمید ابراهیمی، محمد فیلی، رؤیا جاویدنیا، مجید سعیدی، زیبا بنماران، فریده دریامج، امین میری، یوسف صفری بختیاری، بهزاد محسنی و مرتضی نجفی می‌توان اشاره کرد.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *