دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۳۲ (تلوبیون) قسمت 32

دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۳۲ (تلوبیون) قسمت 32 گیل دخت

دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۳۲ (تلوبیون) قسمت 32

قسمت 32 سریال گیلدخت امشب جمعه 6 اسفند پخش شد سریال تلویزیونی جذاب و هیجان انگیز گیل دخت را در این صفحه مشاهده نمایید.

دانلود قسمت 32 سریال گیلدخت

سریال گیلدخت به قسمت ۳۲ رسیده مزاحمت های آصف میرزا و دشمنی او با گلنار و اسماعیل همچنان ادامه دارد که در این قسمت داستان بسیار جذاب پیش می رود سریال گیلدخت درباره عاشقانه های اسماعیل و گلنار بوده که آصف میرزا از راه رسید و مشکلات زیادی را برای آنها به وجود آورد.

سریالی تاریخی با داستان عاشقانه و چالش های سیاسی

برای پیدا کردن یک نامه دردسرهای زیادی را برای پدر گلنار وجود آورد و او را زندانی کرده و حالا به دنبال پیدا کردن گلنار است در قسمت ۳۲ خواهید دید که آصف میرزا با چه بیرحمی سعی می‌کند پدر گلنار را شکنجه بده.

گیلدخت موفق شد که در آخر هفته ها مردم را به پای تلویزیون بنشاند داستان عاشقانه ترکیبی از چالش های سیاسی باعث شده این سریال خیلی جذاب پیش برود و داستان تاریخی هیجان انگیزی را به نمایش بگذارد.

لازم به ذکر است که سریال گیلدخت به قسمت های پایانی خود رسیده است و راز های بیشتری از داستان برملا می شود.

طاووس خانم چهل و دومین همسر فتحعلی شاه، متولد اصفهان و گرجی تبار بود و در ۱۵ سالگی به عقد غیر دائم شاه درآمد. به مناسبت این ازدواج نام تخت جواهر نشان خورشید به «تخت طاووس» تغییر داده شد.

اشتیاق تاج الدوله برای آموختن ساز و خواندن آواز باعث شد تا فتحعلی شاه، میرزا عبدالوهاب خان نشاط اصفهانی (معتمدالدوله) را که از شعرا و فضلای نامدار این دوره بود مأمور تربیت او کند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *