دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۵۸ (تلوبیون) قسمت 58 گیل دخت

دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۳۶ (تلوبیون) قسمت 36 گیل دخت

دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۳۶ (تلوبیون) قسمت 36 گیل دخت

قسمت 36 سریال گیلدخت را در این قسمت دانلود کنید پخش انلاین و لینک های دانلود قسمت 36 سریال گیلدخت با کیفیت های مختلف را میتوانید این صفحه مشاهده نمایید.

اگر شما هم نتوانستید قسمت جدید سریال گیلدخت را تماشا کنید پیشنهاد میکنیم که در این صفحه دانلود کنید و با خیال راحت تماشا کنید.

دانلود قسمت 36 سریال گیلدخت

شبکه یک از آبان‌ماه سال ۱۴۰۱ «گیل‌دخت» به کارگردانی مجید اسماعیلی را پنج شنبه و جمعه‌ها روی آنتن برده که داستان آن در گیلان دوران قاجار می‌گذرد. «گیل‌دخت» به خاطر روایت یک قصه دراماتیک و فضاسازی در روایت قصه، مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است. گیلدخت با ثبت بیش از ۷ میلیون بار مشاهده در تلوبیون، پربیننده‌ترین سریال ماه‌های اخیر تلویزیون است.

خلاصه داستان گیلدخت

داستان سریال گیلدخت به گذشته برمی‌گردد و اتفاق‌‌هایی را در زمان قاجار ورق می‌زند. این سریال به کسانی که در دربار مظفرالدین شاه هستند، می‌پردازد و این افراد قصد دارند مظفرالدین شاه را ترور کنند و جایش را بگیرند.

در خلاصه داستان سریال چنین آمده است: حکایت گلنار و اسماعیل که در میان هیاهو و مهلکه قجری تارو پود دل شان با مهر و محبت هم بافته می شود؛ قصه و غصه عاشق و معشوقی است که اگر صد دلیل برای رفتن داشته باشند یک بهانه برای ماندن پیدا می کنند.

بازیگر معروف سریال گیلدخت که در این سریال نقش کوتاهی داشت و با تیر یکی از شاهزاده های قاجاری کشته شد را مشاهده می کنید . بازیگر سریال گیلدخت در مورد کوتاهی نقش خود توضیحاتی داد او در ادامه از شرایط سخت سریال گیلدخت در دوسال خبرداد در ادامه پست بازیگر معروف را مشاهده می کنید .

سرانجام گلنار سریال گیلدخت با پوشیدن لباس ندیمه ها خود را سر قرار عاشقانه با اسماعیل رساند که سردسته تفنگ چی ها اتفاقی آنها را در خلوت و مشغول ابراز دلدادگی ها دید و پس از رسیدن این خبر به گوش تقی خان اتفاقات تلخی رقم خورد. اسماعیل میرشکار به دستور تقی خان بازداشت و شکنجه شد تا بلکه عاشقی برای همیشه از سرش بپرد اما شعله های این عشق بیش از پیش در قلب او و گلنار زبانه کشید.

احترام سادات همسر تقی خان در سریال گیلدخت که شاهد بی تابی دخترش گلنار بود تنها راه نجات اسماعیل میرشکار را پا در میانی خانم گل دایه دوران کودکی همسرش دید.

بازیگران سریال گیلدخت

محمود پاک نیت، فریبا متخصص، میترا رفیع، سعید راد، ثریا قاسمی، شقایق فراهانی، سعید چنگیزیان، پریوش نظریه، رامتین خداپناهی و رضا اکبرزاده از بازیگران اصلی سریال گیلدخت هستند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *