دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۴۰ (تلوبیون) قسمت 40

دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۴۰ (تلوبیون) قسمت 40

قسمت ۴۰ سریال گیلدخت امشب از تلویزیون پخش شد و شما میتوانید در این صفحه قسمت 40  سریال گیلدخت را تماشا و یا دانلود کنید.

دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۴۰ (تلوبیون) قسمت 40

گیلدخت به قسمت های پایانی خود نزدیک شده است سریالی که به شدت مورد توجه مخاطبان تلویزیونی قرار گرفت.

اگر نتوانستید قسمت ۴۰ سریال گیلدخت را تماشا کنید در صفحه مشاهده نمایید.

دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۴۰

دانلود با کیفیت 1080

دانلود با کیفیت  720

دانلود با کیفیت 480

در خانه تقی خان برخلاف جامعه مردسالار گذشته ایران، زن جایگاه ویژه و والایی دارد. از گلنار دختر عزیزدردانه خان گرفته تا همسر و مادر او. گلنار قهرمان داستان گیل‌دخت است. فیلمساز برای نزدیکی و همذات پنداری بیشتر مخاطب با این دخترگیلانیِ خان زاده نریشن‌هایی را از زبان او در داستان گنجانده است تا مخاطب با شنیدن صدای ذهن و قلب این دختر همواره در تنهایی‌ها، نبردها و دودلی‌هایش همراه او باشد.

گلنار باوجود آنکه تک فرزندی در عمارت خان است دختری لوس و بی دست و پا نیست، جسارت و زبان سرخ و تند و تیزی دارد. یادمان بیاید که برای دیدار با اسماعیل چگونه خودش را به آب و آتش زد. دختر خان بودن گلنار را مغرور و متکبر بار آورده است و معلوم نیست با وجود این غرور و تکبر و حس برتری که نسبت به رعایا در وجود اوست چگونه عاشق مردی از طبقه رعیت شده است.

داستان عشق این دو نفر براساس گفته‌های آنان به گذشته و زمان حضور خان در تهران بازمی‌گردد و بهتر بود فیلمساز برای باورپذیرتر شدن این عشق اولین دیدار و نحوه شکل‌گیری این رابطه را با فلاش بکهایی نشان می‌داد. همیشه عشق میان دونفر که بایکدیگر بسیار متفاوت‌اند می‌تواند دستمایه داستانی جالب و جذاب باشد و در گیل‌دخت دخت این موضوع وجود دارد؛ علاوه بر اختلاف طبقاتی شدید میان گلنار و اسماعیل به نظر می‌رسد از لحاظ اخلاقی و اعتقادی هم میان آنها فاصله‌ای از زمین تا آسمان است.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *