دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۴۳ (تلوبیون) قسمت 43 گیل دخت

دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۴۳ (تلوبیون) قسمت 43 گیل دخت

قسمت چهل و سوم 43 سریال گیلدخت امشب پنجشنبه 17 فروردین ماه 1402 پخش شد و مخاطبان این سریال میتوانند قسمت 43 سریال گیلدخت را تماشا کنید.

دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۴۳ (تلوبیون) قسمت 43 گیل دخت

کم کم به قسمت های پایانی سریال گیلدخت نزدیک میشویم و علاقمندان به این سریال در حال دیدن قسمت های آخر این سرال میباشند سریالی که آخر هفته ها از شبکه یک سیما پخش میشود.

قسمت 43 سریال گیلدخت

لنک های دانلود

دانلود با کیفیت480p
317.25mb

دانلود با کیفیت720p
616.81mb

دانلود با کیفیت1080p
738.21mb
پخش آنلاین

سریال گیل‌دخت که از شبکه‌های یک و آی فیلم روانه آنتن می‌شود با ۳۸.۴ درصد بیننده خالص در صدر جدول پربیننده‌ترین سریال‌های نیمه دوم بهمن قرار دارد. بیننده خالص یعنی مخاطبانی که به هر نحوی از شبکه‌های یک و آی فیلم به صورت مجزا یا گاهی از یک شبکه آن را دنبال کرده اند.

درباره سریال گیلدخت

گیل‌دخت» در یک تقلید خیلی ظاهری و سطحی از درام‌های تاریخی کره‌ای، سعی کرده با بردن ما به درون مطبخ خان و نشان دادن غذا‌های خوش آب و رنگ و فرایند تهیۀ آن‌ها، حال و هوایی مفرح نیز ایجاد کند، اما ماجرا‌های مطبخ فعلا نه ارتباط قابل درکی با ماجرای اصلی دارند و نه به خودی خودشان نکتۀ قابل توجه و جالبی ارائه می‌کنند.

در قسمت های قبلی دیدید شازده آصف میرزا از دیدن اهالی که به خاطر تشییع جنازه احترام سادات اومده اند، حسابی عصبی است و خون خونش را نمی خورد، شازده آصف میرزا با صفی الدوله بحث می کند و او را مسبب جمع شدن اهالی می داند که صفی الدوله میگه جای این حرفا بهشون احترام بذار تا طغیان نکنند و می رود که شازده آصف میرزا دیوانه وار با خودش حرف می زند و می گوید کاری می کنم که تا آخر عمرتون عزادار بمونید.

سریال ۶۰ قسمتی «گیل دخت» از هفته بعد پنج شنبه‌ها و جمعه‌ها از شبکه یک سیما ساعت ٢٢:١٥ پخش می‌شود و تا اواخر بهار سال ١٤٠٢ روى آنتن خواهد بود.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *