دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۴۷ (تلوبیون) قسمت 47 گیل دخت

دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۴۷ (تلوبیون) قسمت 47 گیل دخت

قسمت 47 سریال گیلدخت امشب پنجشنبه 31 فروردین 1402 پخش شد و علاقمندان به این سریال میتوانند قسمت 47 را در این صفحه دانلود کنند.

دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۴۷ (تلوبیون) قسمت 47 گیل دخت

سریال گیلدخت کم کم به قسمت های پایانی رسیده است و چند قسمت دیگر از این سریال باقی نمانده که در هفته های دیگر تمام میشود.

«گیل‌دخت» عنوان سریالی تاریخی است که به کارگردانی مجید اسماعیلی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی تولید شده است.

پخش آنلاین سریال گیلدخت قسمت ۴۷

[قسمت 47 نسخه 1080p] [720p] [480p] [لینک کمکی]

داستان سریال گیلدخت

داستان سریال گیلدخت رو به پایان است داستانی با ژانر پر طرفدار که علاقمندان زیادی به دست آورد.

این یک ژانر محبوب است که محبوبیتش هم به خاطر جذابیتی است که دارد. این یعنی تقریبا تمام علاقمندان سینما و تلویزیون این ژانر را دوست دارند. برای من اما این علاقه یک ریشه کاری هم دارد. به هر حال فراموش نباید کرد که من حضور جدی‌ام در تلویزیون- بعد از چند کار سینمایی- در سال ۱۳۷۱ با سریال «روزی روزگاری» رقم خورد که این فضا را در کنار فضای بیابان و مناسبات ایلیاتی داشت، و این را هم خوب می‌دانید که در سینما و تلویزیون ما بازیگر با هر نقشی اگر مشهور شود، در ادامه شبیه همان کارها به‌ش پیشنهاد خواهد شد- که برای من هم همین اتفاق افتاد و به این دلیل هم هست که تعداد این‌جور کارها در کارنامه من زیاد است، با این که در این بین خیلی از کارهای کشابه را هم برای فرار از تکرار رد کرده‌ام که اگر آن‌ها را هم بازی می‌کردم، آن‌وقت دیگر این سوال شما رنگ و بویی دیگر داشت.

تصویربرداری این سریال در حدود دو سال به طول انجامیده و تیم بازیگری این سریال در شهرهایی همچون رشت و گرمدره جلوی دوربین رفته است. شخصیت اصلی سریال «گیلدخت» شخصیت گلنار با بازی میترا رفیع و دختر تقی‌خان (محمود پاک‌نیت) است که دلباخته محبت جوانی خوش‌سیما و یکی از تفنگداران خان شده است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *