دانلود کامل شب آهنگی با حضور سینا درخشنده کامل و شوخی های خرکی

دانلود کامل شب آهنگی سینا درخشنده در شباهنگی کامل و شوخی های خرکی

دانلود کامل شب آهنگی سینا درخشنده در شباهنگی کامل و شوخی های خرکی حامد آهنگی و سینا درخشنده را در این صفحه ببینید.

دانلود کامل شب آهنگی سینا درخشنده

سینا درخشنده خواننده سرشناس کشورمان مهمان برنامه شباهنگی بوده و با حامد آهنگی گپ و گفت صمیمانه‌ای داشتند.

همچنین ببینید : دانلود همه قسمتهای شب آهنگی

او متولد ۳۱ شهریور ۱۳۷۱ در شیراز بوده و چند سالیست در عرصه خوانندگی فعالیت حرفه‌ای دارد نام اصلی سینا درخشنده در شناسانامه رضا بوده که با نام هنری سینا درخشنده فعالیت می کند برنامه شب آهنگی از برنامه های طنز و گفتگو محور شبکه نمایش خانگی بوده که از پلتفرم فیلمنت عرضه میشود حامد آهنگی با برنامه شب آهنگی موفق شده گام بسیار مهمی در عرصه اجرا و کمدی بردارد که موفق شده خیلی زود مخاطبان خود را به دست آورد برنامه شب آهنگی را میتوان به عنوان یکی از متفاوت ترین برنامه‌های گفت‌وگو محور عنوان کرد و حامد آهنگی تلاش کرد با آیتم های طنز این برنامه را پیش ببرد.

سینا درخشنده با نام اصلی رضا در شناسنامه در 31 شهریورماه سال 1371 در شهر شیراز بدنیا آمد او در دوران نوجوانی به موسیقی بسیار علاقه مند بود و در نوازندگی ساز گیتار بسیار حرفه ای بود.

او همین حالا در زمینه موسیقی و نوازندگی یکی از بهترین هاي کل کشور هست و محبوب همه ی اسـت. آهنگ هاي سینا درخشنده بیشتر مضامین عاشقانه دارد و شاید بهمین دلیل تعداد بسیاری زیادی از طرفداران او جوانان و عاشق پیشگان هستند. سینا درخشنده گیتار می‌نوازد و بر اساس برخی اخبار از دوران تحصیل علاقه اي بـه خواندن دروس نداشته و اصلی ترین تمرکز او بـه موسیقی تعلق داشته اسـت.

او از سن 17 سالگی فعالیت موسیقی را شروع کرد. او از آن زمان ترانه سرایی را نیز شروع کرد. او تحصیلاتش را تا مقطع کارشناسی عمران ادامه داد و همزمان در موسیقی هم فعال بود. سینا درخشنده در زمینه موسیقی و نوازندگی بسیار فعال است. آهنگ های او بیشتر مضامین عاشقانه دارند. ساز او گیتار است و بر اساس بعضی از گفته ها او به تحصیل و درس خواندن علاقه ای نداشته و سعی کرده است روی موزیک تمرکز کند. او در زمینه انواع موسیقی مانند پاپ، کلاسیک و رپ فعال است. او به جز خوانندگی تنظیم آهنگ هم انجام می دهد و بعضی از کارهای خودش را تنظیم کرده است. او در بیشتر آهنگ هایش با شجاعت شفایی همکاری داشته است و او تنظیم کننده سینا درخشنده است.

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا