دانلود کامل قسمت دوازدهم سریال آتش سرد قسمت ۱۲ تلوبیون [ اینترنت رایگان ]

دانلود کامل قسمت دوازدهم سریال آتش سرد قسمت ۱۲ تلوبیون [ اینترنت رایگان ]

دانلود کامل قسمت 12 سریال آتش سرد قسمت دوازدهم از تلوبیون [ اینترنت رایگان ] از تلوبیون همراه با کیفیت اصلی را در این صفحه ببینید.

دانلود کامل قسمت 12 سریال آتش سرد

دانلود کامل قسمت دوازدهم سریال آتش سرد قسمت ۱۲ تلوبیون [ اینترنت رایگان ]

این سریال جذاب در ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه ای به کارگردانی رضا ابوفاضلی و به تهیه کنندگی علی مهام ساخته شده است. این سریال جذاب در ژانری ملودارم و اجتماعی هر شب از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه به روی آنتن شبکه دو سیما می رود. بازیگران این سریال عبارتنداز؛ پرویز فلاحی پور، عبدالرضا اکبری، فریبا متخصص، شیوا خسرومهر، مهسا کرامتی، جعفر دهقان‌، مهدی سلوکی، بهزاد خداویسی، پویا امینی، یلدا قشقایی، مریم موسویان، مرتضی ضرابی و…

پخش انلاین


تعامل با کارگردان و تفاهماتی که چه قبل از فیلم برداری و چه در طول فیلم انجام می‌شود، انگیزه بازیگر را بالاتر و بالاتر می‌برد. وقتی می‌بینید در پشت صحنه، یک گروه با عشق کار می‌کنند و کارگردان با شور و شعور بالایی پروژه را به سرانجام می‌رساند، همه این‌ها انگیزه‌ای است برای این که بتوانی در فضایی مناسب‌تر و راحت‌تر، با روحیه‌ بهتری کارت را انجام بدهی. کارگردان سریال فضایی در اختیار من قرار داد تا به عنوان یک بازیگر، بتوانم با تعامل و همفکری از دستاوردهایی که ریشه در خلاقیت، تجربه و مهارت‌ها دارد، استفاده کنم و نقش برای مخاطب مفهوم‌تر، پررنگ‌تر و جذاب‌تر شود. این همکاری و تعامل خوب بین من و آقای رضا ابوفاضلی کارگردان محترم پروژه وجود داشت.

همچنین بببینید: دانلود همه قسمت های سریال آتش سرد

دلیلش این است که نقش‌های منفی در تلویزیون، نقش‌هایی هستند که دستت برای ایفای آن‌ها بازتر است و من از این فرصت استفاده می‌کنم تا بتوانم هرآن چه را به ایجاد ارتباط بیشتر شخصیت با مخاطب کمک می‌کند به کار بگیرم. این فضا برای نقش‌های مثبت خیلی خیلی کمتر است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *