دانلود کامل قسمت شانزدهم سریال بی همگان قسمت ۱۶ [ اینترنت رایگان ]

دانلود کامل قسمت شانزدهم سریال بی همگان قسمت ۱۶ [ اینترنت رایگان ]

دانلود کامل قسمت شانزدهم سریال بی همگان قسمت 16 [ اینترنت رایگان ] با کیفیت اصلی از تلوبیون را در این صفحه ببینید.

دانلود کامل قسمت شانزدهم سریال بی همگان قسمت ۱۶ [ اینترنت رایگان ]

دانلود کامل قسمت شانزدهم سریال بی همگان

«بی‌همگان» کاری از گروه فیلم و سریال گروه سه سیما به تهیه‌کنندگی مهران مهام که با قلم سعید جلالی و علیرضا کاظمی‌پور نوشته شده است و بهرنگ توفیقی کارگردان این سریال است. ویژگی بارز بهرنگ توفیقی در نمایش روابط میان شخصیت‌ها و فضاسازی موقعیت‌های قصه است که در این مورد بسیار دقیق و کاربلد عمل می‌کند.

متن زیر را کپی کنید و در قسمت مورد نظر خود قرار دهید

سریال بی‌همگان سی و هفت قسمت دارد و به قلم علیرضا کاظمی‌پور و سعید جلالی به نگارش درآمده است. این دو نویسنده مشهور کشورمان پیش از این نیز با هم آثار موفقی نوشته بودند، از جمله سریال پرطرفدار «آوای باران» که سال 92 از شبکه سه سیما روی آنتن رفت و مجموعه «عاشقانه» که از شبکه نمایش خانگی منتشر شد.

مجموعه تلویزیونی «بی‌همگان» با پرداختن به معضلات اجتماعی جامعه با طرح سوژه‌ای سرسبد و تازه توانسته است مخاطب تلویزیون را به خوبی متأثر از مغناطیس خود کند و او را همچنان در دامنه دنبال کنندگان خود نگه دارد موضوعی که در سال‌های گذشته سپهر سریال‌های تولیدی سیما حکم ستاره سهیل را دارد.

همچنین ببینید: دانلود همه قسمتهای سریال بی همگان

در واقع سریال بی‌همگان از جمله سریال‌های متفاوت سال‌های اخیر است که به مفاهیمی نظیر روابط افراد، جایگاه خانواده و هنجارها وناهنجاری‌های موجود میان روابط جوانان و غیره فضاهای تاثیرگذار تولید می‌کند و برای گروه سنی مختلف و تمامی اعضای خانواده مناسب و آموزنده است.

سکانس‌های شلوغ و پربازیگر این سریال و پرداختن به مباحثی همچون عدالت خواهی و واکاوی اصلِ ۴۴ قانون اساسی و … همگی چون حلقه‌های منظم و به هم پیوسته یک زنجیر در کنار هم قرار گرفته‌اند تا سیر داستان کاملاً منظم و سر راست پیش برود و پرنده‌ ذهن مخاطب را بی‌دلیل از شاخه‌ای به شاخه دیگر پَر ندهد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *