دانلود کامل قسمت ششم سریال گیلدخت قسمت ۶ با کیفیت اصلی قسمت 6 تلوبیون

دانلود کامل قسمت ششم سریال گیلدخت قسمت ۶ با کیفیت اصلی قسمت 6 تلوبیون

دانلود کامل قسمت ششم سریال گیلدخت قسمت ۶ با کیفیت اصلی قسمت 6 تلوبیون

دانلود کامل قسمت ششم سریال گیلدخت قسمت ۶ با کیفیت اصلی قسمت 6 تلوبیون همراه با لینک مستقیم را در این صفحه ببینید.

سریال گیلدخت جدیدترین سریال تلویزیونی بوده که پنجشنبه ها و جمعه ها از شبکه یک پخش میشود بازیگر اصلی این سریال میترا رفیع بوده که درباره این سریال اظهاراتی کرده است.

دانلود کامل قسمت ششم سریال گیلدخت

دانلود کنید

بازیگر سریال «گیل دخت» در پاسخ به این سوال که نقش شما در این سریال پر‌رنگ‌تر از «بی همگان» است، گفت: بله، چون نمودار پیرنگ سریال «گیل دخت» نمودار کلاسیک و قهرمانه‌محور است و مخاطب همواره با گلنار، نقش دختر خان‌زاده در تنهایی‌ها، نبردها و دودلی‌هایش همراه است و دوربین با اوست. اگر دقت کرده باشید، یک‌سری صداهای ذهنی از گلنار شنیده می‌شود. یعنی نریشن ما صدای قلب یا ذهن گلنار است. البته این‌ کار من را سخت‌تر می‌کرد و چالش بزرگی بود. بنابراین گلنار قهرمان داستان قاجاری است.

رفیع درباره مقایسه بین سریال‌های «بی همگان» و «گیل دخت» این را هم گفت: «بی همگان» متعلق به زمان امروزی است و زمان زیستش با ما یکی است. ولی «گیل دخت» تاریخی است. بنابراین با دو ژانر مختلف، دو قصه‌گویی متفاوت و دو پرداخت مختلف رو‌به رو هستیم که هر دوی آن‌ها طالب دو شیوه بازیگری مختلف هستند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *