دانلود کامل قسمت پانزدهم سریال بی همگان قسمت ۱۵ [ اینترنت رایگان ]

دانلود کامل قسمت پانزدهم سریال بی همگان قسمت 15 [ اینترنت رایگان ] با کیفیت اصلی از تلوبیون را در این صفحه ببینید

دانلود کامل قسمت پانزدهم سریال بی همگان قسمت ۱۵ [ اینترنت رایگان ]

سریال بی همگان از سریال های پربیننده شبکه سوم سیما بود که هر شب ساعت ۸:۳۰ بر روی آنتن می‌رود و مورد استقبال مردم قرار گرفته است سریال توانسته طرفداران بسیار زیادی را کسب کند.

پخش انلاین قسمت پانزدهم سریال بی همگان


این سریال توسط بهرنگ توفیقی کارگردانی شده است کارگردانی که پیش از این سریال افرا را کارگردانی کرده بود و حالا با همان گروه بازیگران برای سریال بی همگان آماده شده است و توانسته داستان بسیار مهیج را در مقابل دوربین ببرد تعدادی از کارشناسان تلویزیونی نسبت به حضور بازیگران تکراری و با موضوع مشابه با سریال افرا انتقاداتی را کردن اما به هر حال این سریال توانسته مخاطبان زیادی را کسب کند و بسیار جذاب دنبال شود.

امیرعلی در سریال بی همگان بار اصلی داستان را بر دوش می کشد و شخصیت اصلی است که همه وقایع حول محور او می چرخد. او یک بار زندانی شده البته گناهکار اصلی نبوده و حالا برای بار دوم به پشت میله ها رفته است، آن هم به جرم قتل.

همچنین ببینید: دانلود همه قسمتهای سریال بی همگان

امیرعلی متهم است اصلان، مردی که با وی خصومت داشت را به قتل رسانده است. او می گوید قصد قتل نداشت و فقط اصلان را هل داد. طبق قانون اگر فردی قصد قتل نداشته باشد اما عمل او به گونه ای باشد که نوعا کشنده محسوب شود وی مرتکب قتل عمد شده است. بنابراین در وهله اول امیرعلی باید ثابت کند قتل غیرعمد رخ داده که چنین کاری با توجه به سابقه درگیری او با اصلان و تهدیدهایی که کرده بود خیلی سخت است.

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا