دانلود کامل قسمت پنجم سریال بی گناه ۵ قسمت پنجم

دانلود کامل قسمت پنجم سریال بی گناه ۵ قسمت پنجم | قسمت 5

دانلود کامل قسمت سوم سریال بی گناه قسمت سریال بی گناه ۵ قسمت پنجم | قسمت 5 را با کیفیت عالی و لینک مستقیم در اینجا دریافت کنید.

دانلود کامل قسمت پنجم سریال بی گناه ۵ قسمت پنجم

دانلود کامل قسمت پنجم سریال بی گناه ۵ قسمت پنجم

نام : سریال بی گناه
کارگردان : مهران احمدی
ژانر : خانوادگی و اجتماعی
پخش کننده :  فیلیمو
تعداد قسمت ها : 15
دانلود : دانلود قسمت پنجم با لینک مستقیم
دانلود دانلود همه قسمت های سریال بی گناه  
بازیگران :
مهران احمدی، محسن کیایی، شبنم مقدمی در نقش فروغ فر، مسعود رایگان، رویا تیموریان ماهور الوند، ویشکا آسایش، مهرانه مهین ترابی، آتیلا پسیانی، نسرین نصرتی

سریال بی گناه یکی از سریال هایی که در نمایش خانگی هر هفته پخش می شود این سریال یک سریال خانوادگی و درام میباشد کارگردان این مجموعه آقای مهران احمدی و مصطفی کیایی تهیه‌کننده و نویسندگی عماد رضا نایینی و رضا علیپور می باشد که به سرپرستی محسن کیایی است.
جریان و داستان این سریال در مورد شخصی به نام به من مردانه می باشد که بعد از چند سال برای روشن شدن رازی که باعث شده بود و از کشور فرار شود از خارج از کشور به ایران بازگشت تا از این راز مطلع گردد.

دانلود کامل قسمت پنجم سریال بی گناه ۵ قسمت پنجم

بازیگرانی که در این مجموعه بازی می کنند شبنم مقدمی و محسن کیایی و ویشکا آسایش و ابوالفضل امیری و مهرانه مهین ترابی و مسعود رایگان و رویا تیموریان و آتیلا پسیانی و مهران احمدی و ماهور الوند و برخی دیگر از هنرمندان کشورمان در این مجموعه فعالیت دارند آرمان موسی پور آهنگساز این سریال می باشد.

تهیه کننده این سریال مصطفی کیایی می باشد پخش سریال بر عهده شبکه اصلی فیلم می باشد که ازش شهریور ۱۴۰۱ پخش از آغاز شده است.

بهمن مردانی که محسن کیایی نقش او را بازی می کند برای پرده برداری از رازی که ۲۵ سال پیش باعث فرار و از ایران به خارج شده بود به ایران برگشته است خانواده رشید فرشباف که مسعود رایگان نقش او را بازی می‌کند استاد متبحر در طراحی فرش می باشد که در در موقعیتهای تازه‌ و در زندگی قرار می گیرد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *