دانلود کامل مداحی بیزارم از دین شما با کیفیت اصلی

دانلود کامل مداحی بیزارم از دین شما با کیفیت اصلی

دانلود کامل مداحی بیزارم از دین شما با کیفیت اصلی

دانلود کامل نوحه و مداحی بیزارم از دین شما با کیفیت اصلی را در این صفحه ببینید.

دانلود کامل نوحه و مداحی بیزارم از دین شما

نوحه ای سیاسی که این روزها در بین کاربران فضای مجازی دست به دست میشود.

دانلود

پرسش مهمى که مطرح است این که با وجود این که مردم کوفه در ابتدا بسیار بجا و خوب به وظیفه اسلامى – الهى خویش عمل نمودند؛ چرا از اطراف مسلم پراکنده شده و به مرور از تعداد آنها کاسته شد تا جایى که زمانى رسید که ایشان چون نماز مغرب را تمام کرد، در اطرافش بیش از ۱۰ نفر باقى نماند و هنگامى که از محله کنده خارج شد کسى همراه او نبود تا او را راهنمایى کند! یاران مخلص او کجا رفتند؟
براى پاسخ صحیح لازم است کوفه و مردم آن را بهتر بشناسیم. بدون تردید تحول مردم و یا سکوت و بى اعتنایى آنها حادثه‏اى اتفاقى نبود بلکه نتیجه یک رشته شرایط و جریانات طایفه‏اى، قومى، مذهبى و سیاسى بوده و تحت تأثیر آن قرار داشت.
شهر کوفه بزرگترین شهر عراق و معروف به قبةالاسلام و دار هجر مسلمانان است. سعد بن وقاص آن را بنا کرد و در نزد شیعه مقامى ارجمند یافت چرا که حضرت على (ع) آنجا را مرکز خلافت خود قرار داد و همان جا کشته شد. خط کوفى بدان جا منسوب است و در زمان امویان و عباسیان مدارس و حوزه‏هاى فقهى و لغوى کوفه رقیب حوزه‏هاى بصره بود.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *