دانلود کامل مسابقه دورهمی الیکا عبدالرزاقی و دوستانش

دانلود کامل مسابقه دورهمی الیکا عبدالرزاقی و دوستانش

دانلود کامل مسابقه دورهمی الیکا عبدالرزاقی و دوستانش به همراه پخش انلاین تکرار دورهمی با حضور الیکا عبدالرزاقی امشب شنبه 24 اردیبهشت 1401 را در این صفحه ببینید.

دانلود کامل مسابقه دورهمی الیکا عبدالرزاقی و دوستانش

دانلود کامل مسابقه دورهمی الیکا عبدالرزاقی

مهران مدیری در فصل جدید دورهمی عملکرد بسیار قابل قبولی داشته است و توانسته مخاطبانش را همچنان راضی نگه دارد.

مهران مدیری خیلی خوب میداند که مخاطبان تلویزیونی دنبال چه چیزی هستند او دورهمی را از حالب گفتگو و سوالات کلیشه ای درباره زندگی شخصی سلبریتی ها تغییر داد و آن را به سبک مسابقه برد تا علاوه بر اینکه لحظات خوشی را برای مردم خلق کند اطلاعات عمومی آنها را نیز افزایش بدهد.

در قسمت جدید این مسابقه خانم الیکا عبدالرزاقی حضور پیدا کرده است او در فیلم ها و سریالهای زیادی با آقای مهران مدیری همکاری داشته است.

هرچند که محتوای گفتگو‌ها تغییراتی کرده و به طور مثال درباره مسائل شخصی بیشتر سؤال می‌شود یا تست جدید بازیگری مهران مدیری به آن اضافه شده است، اما به طور کلی سبک گفتگو با مدیری و حتی بعضی شوخی‌ها تکراری است و صحبت‌های چندان جدید یا متفاوتی مطرح نشده است. جالب این جاست که ظاهرا بعضی چهره‌ها پای ثابت مهمانان «دورهمی» هستند، چون تا به حال سه بار در این برنامه حاضر شده‌اند! چهره‌هایی نبوده‎اند که کمتر در برنامه‌های تلویزیونی حاضر شوند به همین دلیل بیشتر شخصیت‌هایی که در این ۴۰ برنامه دیده شده‌اند، مهمانانی نبوده‌اند که مخاطب را غافلگیر کنند

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *