دانلود کامل مسابقه دورهمی سوگل طهماسبی 1401

دانلود کامل مسابقه دورهمی سوگل طهماسبی 1401

دانلود کامل مسابقه دورهمی با حضور سوگل طهماسبی چهارشنبه شب 14 اردیبهشت 1401 همراه با لینک مستقیم و پخش آنلاین از تلوبیون را در این صفحه ببینید.

دانلود کامل مسابقه دورهمی سوگل طهماسبی 1401

کامل مسابقه دورهمی سوگل طهماسبی

برنامه مسابقه دورهمی با اجرای مهران مدیری در شب چهارشنبه 14 اردیبهشت 1401 از شبکه نسیم پخش شد که مهمان این برنامه خانم سوگل طهماسبی بود که لحظات هیجان انگیز و کمدی را به وجود آوردند.

آقای مهران مدیری که در فصل گذشته مسابقه دورهمی نتوانست رضایت مخاطبانش را به دست آورد و مورد انتقادات بسیار زیاد رسانه‌ها و کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت تصمیم گرفت در فصل جدید از سلبریتی ها به عنوان شرکت کننده استفاده کند .

حالا سبک جدیدی از مسابقه تلویزیونی توسط مهران مدیری ابداع شده است که بدون شک در آینده به تقلید از این مسابقه برنامه های بیشتری ساخته خواهد شد.

خانم سوگل طهماسبی متولد ۲۵ بهمن ۱۳۶۴ در اهواز بوده و در سن ۳۳ سالگی ازدواج کرد و در حال حاضر متاهل باشد اولین سریالی که بازی کرده است سریال مروارید سرخ در سال ۱۳۸۳ بوده که توسط مسعود رسام کارگردانی شده است .

همچنین در سریال‌های وفا و روزگار غریب و یوسف پیامبر ایفای نقش پرداخته است.

آخرین کار تلویزیونی او سریال گاندو به کارگردانی جواد افشار بود که در سال 1400 ازشبکه سوم سیما رفت خانم طهماسبی فیلم‌های بزرگ مرد کوچک و چهار سو و چهل کچل و بچه گرگهای دره سیب را در کارنامه خود دارد.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *