دانلود کامل مسابقه صداتو قسمت ۲ دوم (محسن کیایی)

دانلود کامل مسابقه صداتو قسمت ۲ دوم 2 (محسن کیایی)

قسمت دوم مسابقه برنامه صداتو منتشر شد مسابقه طنز با اجری محسن کیایی و شبنم مقدمی که موفق شد در دو قسمت مخاطبان زیادی را به دست آورد.

دانلود کامل مسابقه صداتو قسمت ۲ دوم (محسن کیایی)

جای برنامه صداتو در شبکه نمایش خانگی خالی بود که حامد جوادزاده این برنامه تولید کرد او تهیه کننده و کارگردان این مسابقه جذاب است.

قسمت دوم مسابقه برنامه صداتو منتشر شد

دانلود قسمت دوم برنامه صداتو

صداتو را میتوان به عنوان یک مسابقه موسیقایی جذاب عنوان کرد که محسن کیایی اجرای ان را بر عهده دارد.

پخش آنلاین

چهره های آشنای مانند شبنم مقدمی، محمد بحرانی، محسن شریفیان و امیرمهدی جوهله در این مسابقه سرگرم کننده راهنمای شرکت کنندگان خواهند بود. فضای مرموز و موسیقایی برنامه، اتفاقات بی سابقه و هیجان انگیزی را برای مخاطبان و حاضران در مسابقه رقم می زند و تنوع موسیقی ایرانی و شرقی «ساداتو» مخاطب را با طراحی خاص و رنگ و لهجه ای جدید مواجه می کند.

حامد جوادزاده، تهیه کننده، کارگردان و مستندسازی پروژه (فیلمبردار پشت صحنه) سینما و تلویزیون، در آثاری همچون برنامه تلویزیونی «زابیواکا» فعالیت داشته است. .شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی حامد جوادزاده فعالیت در برنامه زابیواکا بوده است. حامد جوادزاده کار حرفه‌ای خود را از تلویزیون آغاز کرده و سال 1397 برنامه زابیواکا به عنوان تهیه کننده فعالیت داشته است که توانست با مهارتش، جای خود را میان اهالی فضای تلویزیون مطرح کند. حامد جوادزاده توانست با فعالیت در برنامه زابیواکا تجربه حرفه‌ای موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگران بزرگ و باتجربه‌ای نظیر مجید یاسر و علی انصاریان توانست سطح کاری او را متحول کند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *