دانلود کامل نوحه قربون کبوترای حرمت امام حسن +کلیپ استوری و وضعیت واتساپ

دانلود کامل نوحه قربون کبوترای حرمت امام حسن +کلیپ استوری و وضعیت واتساپ

دانلود کامل نوحه قربون کبوترای حرمت امام حسن +کلیپ استوری و وضعیت واتساپ

دانلود کامل نوحه و مداحی قربون کبوترای حرمت امام حسن (با کیفیت اصلی) با کلیپ استوری و وضعیت واتساپ از مداحان سرشناس را در این صفحه بخوانید.

نوحه و مداحی قربون کبوترای حرمت امام حسن

مداحی زیبای قربون کبورترای حرمت امام حسن از نوحه های زیبا برای امام حسن مجتبی (ع) بوده که در سالروز شهادت یا ولادت ایشان استفاده میگردد.

دانلود با کیفت اصلی

امام حسن (علیه السلام) در سال 625 هجری قمری (15 رمضان 3 هجری) به دنیا آمد. بر اساس منابع شیعه و سنی، پیامبر (ص) در بدو تولد اولین نوه خود، به دستور جبرئیل او را حسن نامید، نامی که در دوران جاهلیت استفاده نمی شد.

همچنین ببینید متن تسلیت شهادت امام حسن مجتبی

حضرت محمد (ص) نیز نوه خود را با خواندن اذان و اقامه (دعوت اسلامی برای عبادت خدا، شهادت) در گوش او، تراشیدن سر و قربانی کردن قوچ برای تولدش گرامی داشت. او در خانواده‌ای بی‌نظیر بزرگ شد، مادرش بهترین زن دنیا و پدرش بزرگ‌ترین مرد پس از حضرت محمد (ص) بود، از این رو بهترین اخلاق را به او آموختند.

کلیپ برای استوری و وضعیت واتساپ

دانلود کلیپ

امام حسن (علیه السلام) در جوانی پدرش را در جبهه دفاع از اسلام و نیز موعظه جماعت عظیم مؤمنان به مناسبت حج و به عنوان مبلغ اسلام به یمن همراهی میکرد. دولت در دوره سه خلیفه اول پس از رحلت جدش حضرت محمد (ص). همچنین در احادیثی آمده است که حسن (علیه السلام) و حسین (علیه السلام) سرور جوانان در بهشت هستند و حسن (علیه السلام) و برادرش حسین (علیه السلام) امامان هستند. امام حسن (علیه السلام) یکی از پنج نفری است که در حدیث خرقه آمده است. گفته می شود که او اولین کسی از خاندان پیامبر بود که پس از حضرت محمد (ص) وارد کساء یمن شد و در کودکی دست در دست پیامبر برای شهادت به حقیقت اسلام در مباهله رفت.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *