کلیپ شاد تبریک روز مادر ۱۴۰۰ به مادرم برای استوری و وضعیت واتساپ

کلیپ شاد تبریک روز مادر 1402 به مادرم برای استوری و وضعیت واتساپ

مادر، بهشت واقعی در این دنیا کجاست؟ این سوالی است که مدت ها ذهن مرا مشغول کرده و فقط به یک پاسخ برای آن رسیدم، بهشت واقعی زمانی است که تو در زندگی من هستی، بهشت واقعی زمانی است که سایه تو بر سرم است، بهشت واقعی زمانی است که من از نعمت وجود تو در زندگی بهره مندم. مادر، تمام اوقات و لحظات زندگی ام را که سپری کرده ام مرور کردم و هیچ ساعت، دقیقه و حتی ثانیه ای را به یاد نیاوردم که بدون تو از ته دل شاد بوده باشم و خندیده باشم. مادر، نعمت وجود تو زندگی مرا تبدیل به بهشت کرده و برای این از تو ممنون و سپاسگزارم. مادرم، تا همیشه با من بمان و هیچوقت مرا از نعمت وجودت بی بهره مگذار که اگر این کار را بکنی، قطعاً من با جهنمی که انسان در این دنیا می تواند در آن بسوزد و عذاب بکشد، روبرو می شوم.

کلیپ مامان جونم روزت مبارک استوری

کلیپ جدید تبریک روز مادر 1402 به مادرم برای استوری و وضعیت واتساپ را درا ین صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

هر چند همه ادیان الهی مقام ارزشمندی برای مادر قایلند و به او احترام می‌گذارند، ولی اسلام بیش از دیگر مکاتب به این مسئله توجه نموده و به مادر عظمت بخشیده است. حقوقی را که اسلام برای مادران مشخص کرده، بسیار فراتر ازحقوقی است که برای دیگران حتی پدر قایل شده است؛ چرا که مادر مربی انسان ودر حقیقت پرورش دهنده جامعه است و اوست که می‌تواند فرد و جامعه را به سعادت برساند و یا به شقاوت و بد بختی بکشاند. در اینجا لازم است تا جایگاه مادر را به طور فشرده و خلاصه از منظر قرآن و احادیث اسلامی بررس کنیم:

 

کلیپ جدید تبریک روز مادر

با فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت زهرا در کشورمان جشن های مختلفی برای روز زن و روز مادر برگزار میشود و بسیاری از مردم ایران به دیدار مادران خود رفته و از آنها تجیل و تقدیر میکنند.

دانلود

فاطمه (س) دختر محمد مادر ائمه (ع) دختر رسول خدا (ص) از همسر اولش خدیجه دختر خویلد رضی الله عنه است. خداوند متعال از او راضی باشد. فاطمه در روز جمعه بیستم جمادی الثانی در سال پنجم پس از اعلام رسالت نبوی که مطابق تقویم مسیحی با سال 615 مطابقت دارد، در مکه به دنیا آمد.

5 کلیپ روز مادر مبارک جدید و خفن و شاد ۱۴۰۱ برای استوری و وضعیت واتساپ

او تنها 18 سال 75 روز داشت که تنها چند روز (برخی می گویند 75) پس از وفات پدر بزرگوارش (ص) در مدینه درگذشت: پیامبر (ص) در 28 صفر / 28 مه بر اساس تقویم میلادی مسیحی از دنیا رفت. ، یا بیست و پنجمین بر اساس تقویم ژولیانی همان سال.

دانلود

مسلمانان سنی معتقدند که فاطمه کوچکترین دختر آنها بود، در حالی که مسلمانان شیعه معتقدند که فاطمه تنها دختر این زوج بود. شوهر فاطمه، علی چهارمین خلفای راشدین و اولین امام شیعیان بود.

متن تبریک روز مادر

ڪنار مـــــــادر ڪه باشى

فصل ســـــــردى

به نام زمستان

وجــــــود

نخــــــواهد داشت…

روز مادر گرامی باد

کلیپ شاد تبریک روز مادر ۱۴۰۰ به مادرم برای استوری و وضعیت واتساپ

متن زیبا و پیام تبریک روز مادر

در گلستان ادب آموزگارم مادر است

بعد رب العالمین پروردگارم مادر است ،

در رفاقت قهرمانم مادر است…

اس ام اس تبریک روز مادر

بی محبت مادر یک قنات بی آبم

مثل راه بی مقصد مثل عکس بی قابم

بی محبت مادر از شکوفه ها دورم

یک کبوتر بی بال یک چراغ بی نورم

بی محبتِ مادر چون لبان بی لبخند

ساکتم و غمگینم مثل بلبلی در بند

بی محبت مادر در دلم صفایی نیست

از بهار در قلبم هیچ رد پایی نیست..

همچنین ببینید متن و پیام تبریک روز مادر مبارک

کلیپ شاد تبریک روز مادر ۱۴۰۰ به مادرم برای استوری و وضعیت واتساپ

مادر . . .

هماننده سوره ای از ” قرآن ” است . . .

که هیچ کس حتی . . .

نمیتواند . . .

مانندش را برایت . . .

بیاورد

کلیپ شاد تبریک روز مادر ۱۴۰۰ به مادرم برای استوری و وضعیت واتساپ

 پیام و کلیپ زیبا روز مادر مبارک

مادر، حتی اگر در غمگین ترین حالت ممکن هم بودی، باز به روی من لبخند میزدی، باز بغضی که داشت میترکید رو پنهان می کردی و با لبخندت پاسخ من رو میدادی. مادر، تو فرشته هستی یا انسان؟ هنوز هم وقتی که در اوج ناراحتی هستی، با روی باز از من پذیرایی میکنی و هیچ وقت نمیذاری که من غم تو رو ببینم. مادر، این از خودگذشتگی و مهربونی رو فقط فرشته ها دارن، فقط فرشته ها میتونن اینقدر عاطفه و مهر داشته باشن که با وجود ناراحتی هاشون، لبخندی عمیق به وجودت ببخشن که از اون آرامشی محض دریافت کنی. مادر جانم، دوستت دارم و این دوست داشتنم بزرگترین کاری هست که میتونم در قبال تمام محبت ها و از خودگذشتگی هات انجام بدم.

مادر که داشته باشی، اون برات لشکری یک نفره هست. وقتی سایه مادرت بالای سرت هست، دیگه از همه عالم بی نیاز میشی، لازم نیست از هیچ کسی انتظار داشته باشی و لازم نیست که هیچ کسی بیاد و دستت رو بگیره. وقتی مادر فرزندش رو میبینه که در گرفتاری و مشکل گیر کرده، خودش رو از یاد میبره و برای فرزندش تلاش میکنه تا مشکلش هر چه زودتر حل بشه. خدایا شکرت برای اینکه سایه مادرم هنوز بالای سرمه، خدایا شکرت برای اینکه مادرم با بودنش منو از همه عالم و آدم بی نیاز کرده. مادرم، ببخشید اگه با بودنم باعث شدم که تو از زندگی خودت بگذری، فرزندت رو ببخش اگه با بودنش کاری کرد که تو طعم آرامش واقعی زندگی رو نچشی.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *