دانلود کلیپ عاشقانه تبریک روز زن به عشقم برای استوری و وضعیت واتساپ

کلیپ عاشقانه تبریک روز زن 1402 به عشقم برای استوری و وضعیت واتساپ

دستت که تو دستام باشه، هیچ کسی جرأت نمیکنه ما رو دست کم بگیره بزرگترین سئوال زندگی من این شده: مگه میشه تو رو دوست نداشت؟ عشق جانم بیا دستامونو به هم گره بزنیم تا به همه نشون بدیم چقدر دستامون به هم میان رویایم، خیالم، افکارم، در همه آن ها حضور داری. اما جایی که باید حتما باشی، نیستی! آنجا کنارم است.

روز زن مبارک عشق جانم

دانلود کلیپ کوتاه عاشقانه تبریک روز زن به عشقم برای استوری و وضعیت واتساپ را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید

دانلود کلیپ کوتاه عاشقانه تبریک روز زن به عشقم

سالروز تولد حضرت فاطمه درایران روز زن نامیده میشود فاطمه حتی قبل از تولدش شخصیت خاصی بود زیرا از میوه های بهشت ​​آبستن شده بود.

پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم می فرمایند: «فرشته جبرئیل پیش از آنکه حامله شود، با بشقاب خوشه ای خرما و خوشه انگور از آسمان نازل شد و به من دستور داد که آن را بخورم.

دانلود

بعد از خوردن آنها به من دستور دادند که نزد خدیجه بروم و فاطمه از میوه های بهشت ​​آبستن شد.» خدیجه اکنون فاطمه را باردار بود و همانطور که خودش می گوید بارداری آسانی بود زیرا جنین از درون شکم با او صحبت می کرد.

همچنین ببینید: 2 کلیپ جدید تبریک روز زن به همسر

خدیجه پیامبر را از این واقعه شگفت‌انگیز آگاه نکرد، اما روزی که در خانه تنها بود، خدیجه را در حال صحبت با شخصی دید.

کلیپ تبریک روز زن به خانومم

دانلود کلیپ

پرسيد با چه كسى سخن مى گويد، او گفت: آنچه در شكم من است، همانا با من سخن مى گويد. رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم فرمود: «خدیجه را شاد کن که این دختری است که خداوند او را مادر یازده جانشین من قرار داده است که بعد از من و بعد از پدرشان خواهند آمد». پس فاطمه در طول دوران حاملگی مادرش را که زنان قریش به خاطر ازدواج با یتیم فقیر محمد، رها شده بودند، دلداری می داد.

دانلود کلیپ عاشقانه تبریک روز زن به عشقم برای استوری و وضعیت واتساپ

تبریک روز زن به عشقم

دوست داشتن حس شیرین و عجیبی است. حسی که تا کنون آن را تجربه نکرده بودم. عشق من… تو با آمدنت زندگی من را رویایی ساختی و مزه ی عشق را در کامم نشاندی. دوستت دارم و روز زن را به تو زیبا ترین تبریک می گویم

**********

فکر نمی کردم روزی برسد که بخواهم روز زن را به تنها دختری که عشق زندگی ام شده است تبریک بگویم. عشق اول و آخرم روزت مبارک

دانلود کلیپ عاشقانه تبریک روز زن به عشقم برای استوری و وضعیت واتساپ

کاش می دانستی چقدر دوستت دارم. چه بی اندازه می خواهمت و یادت را در تک تک لحظات زندگی ام جاری می کنم. بهترین من… عشقم… بانو جان روزت مبارک

خوشبختی یعنی این که دوست دختری به ماهی و زیبایی تو داشته باشم و بخوام روز زن رو به اون تبریک بگم

دانلود کلیپ عاشقانه تبریک روز زن به عشقم برای استوری و وضعیت واتساپ

عشق چیز عجیبی است. تو را تغییر می دهد. گاه در خود فرو می روی و گاه سرشار از انرژی می گردی. آن چه عشق به تو هدیه می کند موهبتی از جانب خداوند دیار عشاق است که جز دردمندان وادی حقیقت همه از آن بی خبرند. ای مایه ی آسایه و بی قراری ام… بانوی زیبای من… روز زن مبارک

…….

 

دلبر جان
“تو ” باعث میشی هر بار فکر کنم
هنوزم زندگی قشنگیاشو داره و
یکی از قشنگیاش قطعا “تویی”

***

……

دوست داشتن تو
چنان حسی به من میدهد که
غذا به گرسنه
شعر به شاعر
و آب به کویر

***

در یک جهان پر از میلیاردها نفر
تو تنها کسی هستی
که بهش نیاز دارم

……….

از شوق داشتن تو‌
میخواهم با یک دسته گلِ اطلسی
به دیدن خدا بروم …

***

روح من باش
که من مرده چشمان توام
عاشقم باش
که من چشمه جوشان توام

……..

 

همسرم

“تو”
قشنگ ترین
تیتر زندگی من هستی…!!!

***

شبی را

سکوتی را

ریزش یک قطره اشکی را

برایت آرزو دارم…!

که شاید یاد من باشی

لیلا مقربی

……

عشق دلم روز زن مبارک

وقتی پای عشق به وسط میاد، غرور بی معنا میشه. وقتی که عاشق کسی هستی، وقتی کسی رو از ته دل دوست داری، دیگه جلوش غرور نداری. مهم نیست که جلوی بقیه چجوری هستی، مهم نیست که بقیه تو رو سمبل غرور میخونن، مهم اینه که وقتی که جلوی اونی، پاک ترین و زیباترین احساساتی که در قلبت هستند جریحه دار میشن و همین احساسات خوب باعث میشن که غرورت رو نادیده بگیری. البته این حرف که میگه غرور در رابطه عاشقانه معنایی نداره به معنی این نیست که ارزش خودتو پایین بیاری. تو میتونی کسی رو از ته قلب دوست داشته باشی، پاک ترین احساساتت رو به اون بروز بدی اما با این حال ارزش خودت رو حفظ کنی. یادمون باشه به پای دوست داشتن و علاقه ای که نسبت به دیگران داریم، ارزشمون رو پایین نیاریم. نداشتن غرور تا بی ارزش کردن خود فاصله زیادی داره.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *