دعوا داوران ستاره ساز خداداد عزیزی و فیروز کریمی به جان هم افتادند

داوران ستاره ساز کیستند دعوای خداداد عزیزی و فیروز کریمی

دعوا و درگیری لفظی داوران ستاره ساز خداداد عزیزی و فیروز کریمی به جان هم افتادند جزئیات را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

روز گذشته برنامه ستازه ساز از شبکه نسیم پخش شد که داوران این مسابقه به نحوه قضاوت گلایه داشتند و در نهایت خداداد عزیزی و فیروز کریمی با هم درگیری شدید پیدا کردند البته این اولین باری نیست که خداداد عزیزی و فیروز کریمی با هم درگیری لفظی پیدا میکنند و چندین بار دیگر چنین اتفاقی در این برنامه رخ داده است.

دعوا داوران ستاره ساز خداداد عزیزی و فیروز کریمی به جان هم افتادند

لازم به ذکر است که برنامه ستازه سعی دارد با استفاده از پیشکسوتان فوتبال ایران از نوجوانان و کودکانی که در مناطق دور افتاده هستند ستاره بساز و استعداد انان را کشف کند که البته در حال حاضر نتوانسته گزینه مناسبی را برای حضور در تیم ملی نوجوانان پیدا کند.

برنامه ستاره ساز با موضوع استعدادهای فوتبالی و با حضور چهره های مطرح فوتبال ایران یکی از پرمخاطب ترین برنامه های تلویزیونی بوده است. ادموند بزیک مهاجم سابق پرسپولیس و تیم ملی ایران و یکی از مربیان و داوران این برنامه و همچنین محمدرضا احمدی که مجری این برنامه است که امروز به برنامه “سلام صبح بخیر” در شبکه سه آمده بود. حرف های ادموند بزیک را در این برنامه در زیر می خوانید:

 

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *