دختران زورگیر تهران دستگیر شدند

دختران زورگیر تهران دستگیر شدند

دختران زورگیر تهران دستگیر شدند

ساعت 16 و 45 دقیقه 12 مهر امسال مأموران کلانتری 152 خانی آباد هنگام گشت زنی موفق به شناسایی و توقیف یک دستگاه خودرو پراید سفید رنگ و دستگیری دو نفر از سرنشینان داخل آن ، در محدوده میدان میوه وتره بار مرکزی شهر تهران شدند که بررسی های به عمل آمده در خصوص خودرو نشان داد که خودرو دارای سابقه سرقت به شیوه زورگیری است .

با دستگیری دو نفر از سرنشینان خودرو پراید که خود را به نام های “سمیه” و “حسین” معرفی کرده بودند ، آنها در اظهارات اولیه مدعی شدند که خودرو متعلق به فرد دیگری به نام حمید بوده و آنها هیچ نقشی در سرقت خودرو ندارند .
سمیه در اظهارات خود بیان داشت : بواسطه مصرف موادمخدر با جوانی به نام حمید آشنا شدم تا اینکه 11 مهر حمید با من تماس گرفت و بیان داشت که از سوی مأمورن تیر خورده و به این بهانه از من درخواست کمک کرد که از سوی مأموران دستگیر شدم”.

دختران زورگیر تهران دستگیر شدند

حسین نیز در اظهاراتش عنوان کرد که خودرو از سوی حمید مورد زورگیری قرار گرفته و او هیچگونه نقش و یا اطلاعی از مسروقه بودن خودرو ندارد .

با آغاز بررسی های اولیه در کلانتری 152 ، مأموران با شناسایی مالک خودرو، وی را برای انجام تحقیقات و مواجهه حضوری با سمیه و حسین ، به کلانتری دعوت کرند . صاحب پراید پس از حضور در کلانتری ، بلافاصله حسین و سمیه را به عنوان دو نفر از سارقان زورگیر مورد شناسایی قرار داد و در اظهاراتش به مأموران گفت : ساعت 23 و 40 دقیقه 10 سه نفر مسافر که دو نفر آنها مرد و یک نفرشان زن بود را از شهرک شریعتی واقع در خیابان ماهان به مقصد صالح آباد سوار کردم که پس از رسیدن به صالح آباد ، ناگهان یکی از مسافران آقا با گذاشتن قمه زیر گلویم و حتی مجروح کردن دست راستم مجبورم کرد تا از ماشین پیاده شوم و پس از سرقت ماشین ، به سرعت از محل متواری شدند .
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع “زورگیری” و به دستور شعبه یازدهم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران ، پرونده برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

آغاز تحقیقات

با انتقال متهمان به پایگاه پنجم پلیس آگاهی ، بلافاصله هر دو متهم به عنوان مجرمان سابقه دار شناسایی و مشخص شد که هر دو نفر آنها بواسطه سوابق گذشته ، خود را با هویت جعلی به مأموران معرفی کرده اند .در بررسی سوابق هر دو متهم مشخص شد “مهدی . ب”  30 ساله که خود را با نام حسین معرفی کرده ، دارای 6 سابقه دستگیری به اتهام جرایم سرقت و موادمخدر و “سحر . و”  24 ساله که خود را به نام سمیه معرفی بود نیز دارای سوابق دستگیری به اتهام نگهداری و مصرف موادمخدر و دایر کردن مرکز استعمال موادمخدر است .

دختران زورگیر تهران دستگیر شدند

“مهدی . ب”پس از شناسایی دقیق از سوی کارآگاهان ، در اعترافات اولیه به زورگیری خودرو پراید اعتراف و اظهارات داشت : من به همراه “سحر ” و “حمید” اقدام به زورگیری و سرقت خورد پراید کردیم ” .

مهدی در خصوص انگیزه خود برای سرقت خودرو نیز به کارآگاهان گفت : حمید گلوله خورده و نیاز به ماشین داشت تا خودش را به دکتر برساند تا بتواند گلوله را از دستش خارج کند .

با آغاز رسیدگی به پرونده ، کارآگاهان در اولین مرحله اقدام به شناسایی “حمید . م” به عنوان یکی از مجرمین سابقه دار منطقه خانی آباد کردند که پیش از این بارها به اتهام ارتکاب جرایم مختلف سرقت ، موادمخدر و ضرب و جرح دستگیر و روانه زندان شده است.

همزمان با آغاز اقدامات پلیسی برای دستگیری حمید ، کارآگاهان با توجه به احتمال ارتکاب سایر جرایم مشابه به بررسی پرونده های زورگیری پرداخته و در همان مراحل اولیه موفق به شناسایی تعداد دیگری از شکات و مالباختگان شدند که از سوی متهمان مورد تهدید ، ضرب جرح و زورگیری قرار گرفته بودند .یکی از مالباختگان پس از حضور در پایگاه پنجم و شناسایی متهمان ، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : 13 آذر سال گذشته در منطقه سه راه آذری منتظر ماشین به سمت خیابان شمشیری بودم که یک پراید سفیدرنگ با سه سرنشین – دو مرد و یک زن – توقف کرد و من سوار شدم اما وقتی از چراغ قرمز سه راه بوتان عبور کردیم هر چهار در ماشین قفل شد و مردی که عقب نشسته بود ، با تهدید قمه و شوکر ، تمامی اموال همراهم شامل گوشی تلفن همراه ، وجه نقد و یک عدد عابربانک همراهم را گرفت و مجبورم کرد تا رمز عابربانک خود را نیز به آنها بدهم اما با وجود سرقت تمامی اموالم ، این شخص ضربه ای به صورتم زد و پس از زدن شوکر مرا در خیابان شمشیری پیاده و از محل متواری شدند که در زمان دور زدن ماشین توانستم پلاک خودرو را بردارم . با حضور پلیس در محل و بررسی شماره پلاک مشخص شد که خودرو دارای سابقه سرقت است .

دختران زورگیر تهران دستگیر شدند

صاحب خودرو پراید سرقتی که سارقان بوسیله آن اقدام به زورگیری از این مالباخته کرده بودند نیز پس از حضور در پایگاه پنجم آگاهی و شناسایی کامل سحر به کارآگاهان گفت : ساعت 22 و 30 دقیقه از میدان آزادی به سمت کرج در حال حرکت بودم که دو نفر آقا و زن جوانی تقاضای دربست به مقصد وردآورد کردند . زن جوان در صندلی عقب و مرد جوان نیز در صندلی جلو نشست که ناگهان زن جوان یک چاقو به پهلویم گذاشت و مرد جوان نیز پیراهنم را گرفت و او نیز یک چاقو زیر گلویم گذاشت و پس از گرفتن پول و حلقه ازدواجم مرا از ماشین بیرون انداختند و اقدام به فرار کردند .

ساعت هفت بعدازظهر 23 مهر امسال مأموران کلانتری 152 هنگام گشت زنی در محدوده بوستان بهار ، موفق به شناسایی حمید به عنوان متهم تحت تعقیب پلیس شدند . حمید با مشاهده مأموران قصد متواری شدن را داشت که طی یک تعقیب و گریز ، از سوی مأموران دستگیر و به کلانتری منتقل شد .

همچنین ببینید

ربودن (دزدیدن) دختر جوان به نام پریا رحمتی توسط راننده تپسی +فیلمربودن دختر جوان به نام پریا رحمتی توسط راننده تپسی

با توجه به سوابق متعدد “حمید” در کلانتری ، وی در همان اعترافات اولیه به زورگیری دو دستگاه پراید به همراه سه نفر از دوستان و همدستانش به نام های “مجتبی” و “شاهین” و “سعید” اعتراف و بیان داشت که تمامی این اقدامات به سرکردگی “سعید . خ” انجام شده است .

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *