جنجال فیلم کمک و کادو دختر جوان به کودک سر چهارراه کتونی بخرم یا غذا؟

جنجال فیلم کمک و کادو دختر جوان به کودک سر چهار راه کتونی بخرم یا غذا؟

جنجال فیلم کمک و کادو دختر جوان به کودک سر چهارراه کتونی بخرم یا غذا؟

ویدیو کلیپی در فضای مجازی منتشر شده که یک دختر جوان سوار بر خودرو به سراغ یک کودک کار بر سر چهار راه رفته و می خواهد به او کمک کند این دختر از کودک می پرسد که برایت غذا بخرم یا کتونی و این کودک می گوید که در خانه چیزی نداریم و براین مقداری وسیله برای خانه بخر دختر قبول می کند و با او به سوپرمارکت میرود و کودک هرچه که می‌خواهد از برمیدارد و این دختر میخرد و این کودک  بعد اینکه از خرید خوراکی ها مطمئن می شود به دختر می گوید امکان دارد که کتونی هم بخری؟ و این دختر قبول میکند.

کادو دختر جوان به کودک سر چهارراه کتونی بخرم یا غذا؟

ویدیوی منتشر شده در فضای مجازی واکنش های زیادی را به همراه داشته است و از هر دو نفر به شدت انتقاد شده است

انتقاد از این دختر برای این است که تصویر این کودکی کار را نمایش داده است و در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته است انتقاد دیگری که به این دختر می شود این است که فریب این کودک کار را خورده است.

چرا که معمولاً کودکانی که بر سر چهارراه فعالیت می کنند دارای یک تیم و مربی هستند که به آنها آموزش داده می شود که هر کسی تصمیم به کمک داشت با استفاده از جملات مظلومانه و تاثیرگذار آنها را وادار کنند تا وسیله های مورد نیاز خانه را خریداری نمایند.

همچنین ببینید:

نماز خواندن کودک کار در زباله ها را ببینید (فیلم)

علت خودکشی رضا کودک کار مهمان ماه عسل چه بود؟

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *