دختر حسن روحانی کیست؟ (همسر کامبیز مهدی زاده)

دختر حسن روحانی کیست؟ (همسر کامبیز مهدی زاده)

دختر حسن روحانی کیست؟ (بیوگرافی همسر کامبیز مهدی زاده) همراه با جزئیات را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

دختر حسن روحانی کیست؟

دختر کوچک روحانی دکترای بیوتکنولوژی پزشکی دارد و همسر کامبیز مهدی زاده است

دختر حسن روحانی کیست؟ (همسر کامبیز مهدی زاده)

کامبیز مهدی‌زاده متولد سال ۶۴ در تبریز و دانش آموخته دکترای زمین‌شناسی است. مهدی‌زاده کارشناسی ارشدش را در رشته زمین‌شناسی نفت گرفته و چندین ثبت اختراع و اخذ مدال‌های جهانی را نیز در کارنامه خود دارد

وی به تازگی مدال طلای چهارمین دوره مسابقات جهانی اختراعات از کشور کانادا را نیز به دلیل طراحی مدل شبیه‌سازی در سنگ مخزن به منظور افزایش بهره‌دهی در چاه‌های نفت به دست آورده است.

به گفته آقای مهدی زاده حسن روحانی فرزندان خود را نیز آزاد گذاشته‌اند تا در آن چارچوب‌ها و مسیرها حرکت کنند. ولی همسر من دوست دارد در زمینه تخصصی خود کار کند. البته همیشه همراه من نیز هست.

همچنین ببینید: حمله داماد حسن روحانی به ذوالنور

داماد روحانی میگوید ما در جلسه‌ای با حضور مادر و مادر‌خانومم با همسرم دیدار داشتیم. بعد خدمت آقای دکتر رسیدم و بعد این دیدارها در چارچوب عرف ادامه پیدا کرد تا شناخت اولیه حاصل شود. فشار انتخابات و فضای انتخابات روی زندگی ما هم تاثیر گذاشته بود. این مباحث یک سال و چند ماه طول کشید. در واقع فضای انتخابات در این تعویق بی‌تاثیر نبود. ما در سال 97 ازدواج کردیم. ایشان درگیر انتخابات بودند و در سفر بودند و خانواده ایشان هم در استرس و فشارهای سیاسی قرار داشتند.

دختر حسن روحانی کیست؟ (همسر کامبیز مهدی زاده)

فشارهایی روی من هم وجود داشت ولی وقتی خدا بخواهد، کار انجام می‌شود. این صلاح و مصلحت بود. همسرم بر‌خلاف من بسیار آرام و صبور هستند که باعث شده مکمل یکدیگر باشیم.

همواره سعی کرده‌ام تفکر مستقل خود را داشته باشم و در فضای مجازی آزادانه حرف خودم را بزنم. اهل چاپلوسی نیستم و نمی‌خواهم بگویم همه چیز خوب است. نظرات خود را به طور مکتوب گفته‌ام و در روزنامه‌های مختلف نیز منتشر شده است. البته اگر هم در جایی لازم باشد از کسی دفاع کنم، این کار را انجام خواهم داد.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *