ماجرای درخواست پناهندگی ونزوئلا توسط مسئولان ایران

ماجرای درخواست پناهندگی ونزوئلا توسط مسئولان ایران

ماجرای درخواست پناهندگی ونزوئلا توسط مسئولان ایران

خبری در رسانه های معاند و ضد انقلاب منتشر شده مبنی بر اینکه برخی از سران کشورمان به ونزوئلا درخواست پناهندگی داده اند تا در صورت براندازی از کشور خارج شوند.

ماجرای درخواست پناهندگی ونزوئلا

خبری که مشخص نیست بر چه پایه و اساسی است در حالی که وضعیت خیابانها دیگر آرام شده و اغتشاشی وجود ندارد رسانه های بیگانه تلاش میکنند تا با چنین اخباری روحیه معترضان را افزایش داده و به خیابان بکشانند.

در چند روز اخیر کشورمان وضعیت آرامی داشته و از آشوب ها و اغتشاشات خبری نیست در اواخر شهریور ماه اعتراضاتی در کشورمان به دلیل مرگ مهسا امینی دختر اهل سقز کردستان به وجود آمد که چند ماهی ادامه یافت اعتراضاتی که به خشونت کشیده شد و تعدادی از افراد در خیابان ها جان خود را از دست دادند و همچنین تعدادی از نیروهای امنیتی به شهادت رسیدند.

رسانه‌های بیگانه به صورت ۲۴ساعت به تهیه گزارش از اعتراضات خیابانی پرداخته اند حالا که وضعیت خیابانهای آرام شده است سعی می‌کنند با ارائه دادن فراخوان ها و اخباری مبنی بر پناهندگی مسئولین کشور مجدداً آشوب ها را زنده نگه دارند چین اخباری که در توییتر بیشتر مطرح می‌شود.

به گزارش مشرق، رسانه سعودی اینترنشنال به تازگی ادعای بی سندی را مطرح کرده و موجب شده تا بار دیگر کاربران فضای مجازی، عملیات های فریب این رسانه معاند و دروغ های پیاپی او به مخاطبانش را هشدار دهند.

اینترنشنال در توئیت خود مدعی شد که: منابع دیپلماتیک غربی به ایران‌اینترنشنال اطلاع دادند جمهوری اسلامی هم‌زمان با ادامه سرکوب خونین معترضان در داخل، با متحدان خارجی خود از جمله ونزوئلا وارد مذاکره شده‌ تا در صورت حادتر شدن وضعیت کشور و افزایش احتمال سرنگونی، به مقام‌های جمهوری اسلامی و خانواده‌های آن‌ها پناه دهند.

کاربران فضای مجازی هم این ادعا را خارج از تخصص رسانه ای و احمقانه عنوان کردند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

2 نظر

  1. به کوری چشم‌ دشمنان این انقلاب پایدارهست،بایدآل سقوط به‌ فکرخودشون باشن

  2. ایران اینترنشنال همیشه مگه
    منابع موثق داره ولی نمیگه کی کجاس و دروغه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *