درگذشت جهان پهلوان سیامند رحمان قوی ترین مرد جهان +تصاویر

درگذشت جهان پهلوان سیامند رحمان قوی ترین مرد جهان +خانواده

درگذشت جهان پهلوان سیامند رحمان قوی ترین مرد جهان +تصاویر این وزنه بردار را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

درگذشت جهان پهلوان سیامند رحمان

قوی ترین مرد ایران و جهان به دلیل ایست قلبی در سن 30 سالگی درگذشت و شوک بسیار بزرگی را جامعه ورزش ایران و جهان وارد کرد.

درگذشت جهان پهلوان سیامند رحمان قوی ترین مرد جهان +تصاویر خانواده

بعد از انتشار این خبر بلافاصله رسانه های جهان آن را منعکس کردند و به سرعت پیام های تسلیت از طرف بسیاری از چهره های ورزشی جهان برای فدراسیون وزنه برداری ایران ارسال شد.

مرحوم سیامند رحمان سالهاست که برای تیم ملی وزرنه برداری ایران درخشیده و افتخار آفرینی کره است و دارای دو مدال طالی المپیک و 5 طلای جهانی را در کارنامه خود دارد

او در آسیا نیز سه بار طلا گرفته و پرافتخارترین وزنه بردار معلول جهان به شمار می آید

درگذشت جهان پهلوان سیامند رحمان قوی ترین مرد جهان +خانوادهدرگذشت جهان پهلوان سیامند رحمان

این وزنه بردار حرفه ای کشورمان به مدتی به دلیل مشکلات قلبی در بیمارستان بستری بود در نهایت ایست قلبی باعث شد که جان به جان آفرین تسلیم کرده و برای همیشه در میان ما برود.

تیم ملی

وی در سال ۱۳۸۷ برای نخستین بار به اردوی وزنه‌ برداری معلولان ایران دعوت شد و در سال ۲۰۱۲ در مسابقات پارالمپیک لندن ۲۰۱۲ سیامند رحمان با غلبه بر وزنه ۲۸۰ کیلوگرم توانست رکورد وزنه‌برداری پارالمپیک در وزن ۱۰۰+ به میزان ۱۵ کیلوگرم و به ۲۸۰ کیلوگرم ارتقا دهد و به عنوان رکورددار پارالمپیک نام خود را ثبت کند.

علت درگذشت جهان پهلوان سیامند رحمان قوی ترین مرد جهان +خانواده

مدل طلای پارالمپیک لندن ۲۰۱۲

رحمان در مسابقات پارالمپیک لندن توانست در حرکت نخست وزنهٔ ۲۷۰ کیلوگرمی و در حرکت دوم وزنهٔ ۲۸۰ کیلوگرمی را مهار کرد و نشان طلای مسابقات را در وزن ۱۰۰+ ک‌گ کسب کرد.

وی در سومین حرکت خود درخواست وزنهٔ ۳۰۱ کیلوگرمی را کرد تا رکورد جهان را که متعلق به خودش بود را یک کیلوگرم ارتقا دهد و با زدن این رکورد توانست رکورد جهانی را ۱۵ کیلوگرم افزایش بدهد.

سلفی جهان پهلوان سیامند رحمان قوی ترین مرد جهان +فوت و مرگ درگذشت جهان پهلوان سیامند رحمان قوی ترین مرد جهان +تصاویر

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. اسلام کلمه طلا
    در جمله دوماه طلا ..که مدال طالی نوشته شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *