درگذشت حسن مکرمی مدیر نظارت بر مواد غذایی و بهداشتی مازندران +بیوگرافی

درگذشت حسن مکرمی مدیر نظارت بر مواد غذایی و بهداشتی مازندران

درگذشت حسن مکرمی مدیر نظارت بر مواد غذایی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران به همراه بیوگرافی و معرفی ایشان را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

درگذشت حسن مکرمی

مدیر نظارت بر مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران متاسفانه به دلیل ابتلا به بیماری کرونا درگذشت

درگذشت حسن مکرمی مدیر نظارت بر مواد غذایی و بهداشتی مازندران +بیوگرافی

وی چند هفته ای به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بستری شده بود که در نهایت امروز 21 اسفند 98 دعوت حق را لبیک گفت و جان به جان آفرین تسلیم کرد.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با پیامی درگذشت ایشان را تسلیت گفته برای خانواده و بازماندگانش صبر آروز کرده است.

متاسفانه با شیوع بیماری کرونا در کشورمان تعداد زیادی از هموطنانمان جان خود را دست داده اند و در بسیاری از مبتلایان در شرایط بسیار بدی به سر میبرند.

مهندس حسن مکرمی نیز یکی دیگر از قربانیان این ویروس بوده که بعد از ابتلا به بیمارستان مراجعه و بستری شد اما به دلیل عفونت شدید ریه ها و دستگاه تنفسی در نهایت جان به جان آفرین تسلیم کرد.

با شهادت مهندس مکرمی تعداد شهدای خدمت مازندران در مبارزه با کرونا به سه تن رسیده است.

با موافقت رهبر معظم انقلاب با پیشنهاد وزیر بهداشت مبنی بر شهید خدمت محسوب شدن کادر پزشکی، پرستاری،‌ بهداشتی و خدماتی که در جبهه خدمت‌رسانی به بیماران مبتلا به کرونا جان خود را از دست دادند؛ می‌تواند کمی از تألم این روزهای بازماندگان را التیام ببخشد.

منبع: fartaknews.com

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *