بیوگرافی زنده یاد رضا عبدی بازیگر و صدا پیشه رادیو

درگذشت رضا عبدی بازیگر (گوینده رادیو ) +بیوگرافی رضا عبدی و همسرش

بیوگرافی زنده یاد اقای رضا عبدی بازیگر عرصه فیلم و تلوریون ایران و فعالیت در عرصه گویندگی در رادیو را به همراه تصاویر شخصی و خانوادگی و آثار هنری و سوابق و ماجرای در گذشت ایشلن را در مجله شبونه بخوانید.

بیوگرافی زنده یاد رضا عبدی بازیگر و صدا پیشه رادیو + تصاویر

بیوگرافی رضا عبدی

آقای رضا عبدی بازیگر فیلم و عرصه سینما ایران و صدا پیشه و پیشکسوت رادیو در 9 امین روز از آبان مه سال 1310در محله  قدیمی به اسم چهارراه سرچشمه واقع در تهران دیده به جهان گشوده است ، سرانجام در روز پنج شنبه 23 آبان ماه سال 1398 بر اثر بیماری به دیدار حق پیوست.

ماجرای خبر در گدشت  رضا عبدی

آلبوم تصاویر زنده یاد رضا عبدی صداپیشه برنامه صبح جمعه

زنده یاد رضا عبدی پیشکسوت رادیو ایران بازیگر و صداپیشه در 23 آبان ماه سال 1398 در روز پنج شنبه دار فانی را وادع گفت ، مراسم تدفین این بازیگر پیشکسوت رادیو ایران  در روز یکشنبه 26آبان ماه سال 1398 مقابل ساختمان شهدای رادیو به سمت بهشت زهرا  خاکسپاری میشود .

بازیگر صبح جمعه با شما

وی به عنوان گوینده ، صدا پیشه ، بازیگر در برنامه صبح جمعه با شما و گوینده پیشکسوت برنامه رادیویی به نام جمعه ایرانی حضور داشته است .

علاقمندان به برنامه های زوز جمع صدای این پیشکسوت را در برنامه صبح جمعه با شما در نقش آمیز عبدالطمع ،ودر برنامه رادیویی جمعه ایرانی در نقش عبدل بیزنس می شناسند .

شروع فعالیت رضا عبدی

رضا عبدی در گذشت + ماجرای در گدشت پیشکسوت رادیو

زنده یاد رضا عبدی فعالیت خود را در زمینه بازیکری و هنر در سال 1332 آغاز کرده است و تا سال 1378 به طور جدی در زمینه بازیگری و فعالیت در رادیو صدا پیشگی نیز حضور داشته است و به خاطر همین موضوع شاید بتوان ایشان را به عنوان هنرمندی شناخت که بالای نیم قرن سابقه حضور  در زمینه فعالیت در عرصه های هنری از جمله بازیگری و تاتر و رادیو را ار آن خود کرده است.

همچنین ببینید : بیوگرافی مهدی علیمحمدی دوبلور وگوینده رادیو

ازدواج رضا عبدی

آقای عبدی متاهل می باشد اما از زندگی شخصی ایشان و تعداد فرزندانش خبر دقیقی در دسترس نمی باشد.

مجوعه فعالیت های هنری

از فعالیت های رضا عبدی در عرصه بازیگری و سینما میتوان به کفش های میرزا نوزوز ،هی جو، برفراز آسمان ، زن امروز اشاره کرد.

 

همه چیز درباره پیشکوست برنامه رادیو صبح جمعه

 

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *