درگذشت سید منوچهر ساداتی دبیر هیات بوکس شهر بابل + بیوگرافی

درگذشت سید منوچهر ساداتی دبیر هیات بوکس شهر بابل + بیوگرافی

درگذشت سید منوچهر ساداتی دبیر هیات بوکس شهر بابل + بیوگرافی به همراه جزئیات کامل را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

درگذشت سید منوچهر ساداتی دبیر هیات بوکس شهر بابل

ایشان از چهره های معروف استان مازندران بوده که سوابق زیادی در رشته بوکس دارد و دارنده 4 قهرمانی استانی و یک قهرمانی کشوری است.

درگذشت سید منوچهر ساداتی دبیر هیات بوکس شهر بابل + بیوگرافی

وی در سالهای اخیر به عنوان مربی بوکس نیز مشغول به کار بوده است.

ایشان متاسفانه در روز پنج شنبه 22 اسفند ماه بر اثر بیماری کرونا جانش را از دست داد.

این مرحوم چند هفته ای به دلیل ابتلا به بیماری کرونا بر روی تخت بیمارستان بستری بود که در نهایت در روز پنج شنبه 22 اسفند 98 جان به جان آفرین تسلیم کرد.

لازم به ذکر است استان مازندران متاسفانه آمار فوتی بسیار تکان دهنده ای را به دلیل ویروس کرونا دارد که فقط خبرهای فوت چهره های سرشناس این استان استرس را برای شهروندان این استان بسیار زیاد کرده است.

روابط عمومی فرمانداری ساری، مرکز استان مازندران، عصر چهارشنبه، ۲۱ اسفند، اعلام کرد فرماندار این شهر نیز به ویروس کرونا مبتلا شده است. همزمان ۱۲۲۶ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های این استان بستری هستند.

عباسعلی رضایی، فرماندار ساری، یکی از چند مسئول استان مازندران است که خبر ابتلای آنها به ویروس کرونا غیررسمی منتشر شده بود و حالا تأیید شده است.

به گزارش خبرگزاری ایرنا، تاکنون خبر ابتلای مدیر هلال احمر مازندران، معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، مدیر روابط عمومی این دانشگاه، مدیر گروه بیماری‌های عفونی، و مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری مازندران منتشر شده بود که تاکنون هیچ‌یک از مسئولان استانی این اخبار را تأیید یا تکذیب نکرده‌اند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *