درگذشت فریبرز اسماعیلی بازیکن پیشکسوت استقلال +بیوگرافی

[box type=”shadow” align=”” class=”” width=””]درگذشت فریبرز اسماعیلی بازیکن پیشکسوت استقلال +بیوگرافی او را به همراه جزئیات در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.[/box]

درگذشت فریبرز اسماعیلی بازیکن پیشکسوت استقلال

بازیکن سابق و پیشکسوت تیم استقلال تهران امروز جان به جان آفرین تسلیم کرد. او سالها برای تیم استقلال و تیم ملی بازی کرده بود و سوابق زیادی را در کارنامه ورزشی خود دارد.

درگذشت فریبرز اسماعیلی بازیکن پیشکسوت استقلال +بیوگرافی

بیوگرافی فریبرز اسماعیلی

ایشان در 10 تیرماه 1319 در شهر نهاوند چشم به جهان گشوده بود و سابقه بازی در تیم های تاج و عقاب و استقلال تهران را در کارنامه داشت.

سالها به عنوان کاپیتان تیم عقاب این تیم را یاری میکرد و حضورش در زمین تاثیر بسیار زیادی در تیم داشت و متوانست به عنوان فرمانده دیگر بایکنان را رهبری کند.

فریبرز اسماعیلی از فوتبالیست های با تکنیک سالهای دور ورزش ایران و دارنده مدال نقره بازیهای آسیایی ۱۹۶۶ تایلند، خاطرات درخشانی را در تاریخ فوتبال ایران به یادگار گذاشته است.

درگذشت فریبرز اسماعیلی بازیکن پیشکسوت استقلال +بیوگرافی

درگذشت فریبرز اسماعیلی پیشکسوت تیم ملی

این پیشکسوت فوتبال در روز ۱۹ فروردین ۹۹ درگذشت و گفته میشود که چندی سالی بود از ضایعه مغزی رنج می برد تا در نهایت در روز ۱۹ فروردین ۹۹ دارفانی را وداع گفت. وی پیش از این گفته بود: در این چند سال که مریضی به سراغم آمده، توان ورزش کردن ندارم و برای تقویت حافظه و رفع تشدید آلزایمر، روزنامه می خوانم و جدول حل می کنم.

او درباره بهترین خاطره فوتبال ملی خود، زدن دو گل به اسرائیل عنوان کرد و گفت: با تمام توانم در این دیدار حاضر شدم و بهترین بازی را ارائه کردم

همچنین ببینید: درگذشت پدر علیرضا منصوریان و علت فوت 

سوابق ورزشی و باشگاهی

او در باشگاه‌هایی چون تاج تهران، شعاع عقاب تهران و تیم ملی ایران توپ زده است و سابقه ۱۴ بازی و ۴ گل ملی در کارنامه دارد.

زنده یاد اسماعیلی قدرت سرزنی همایون بهزادی را داشت و هم قدرت حمل توپ و شوت های مرحوم ایرانپاک .

روحش شاد و تسلیت به جامعه ورزشی و خانواده محترمشان

 

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا