درگذشت محسن شریفی بیمار کرونایی بعد از ملاقات مرتضی کهنسال

درگذشت محسن شریفی بیمار کرونایی بعد از ملاقات مرتضی کهنسال

درگذشت محسن شریفی بیمار کرونایی بعد از ملاقات مرتضی کهنسال به همراه جزئیات را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

درگذشت محسن شریفی بیمار کرونایی

یکی از بیماران جوان مبتلا به کرونا که اهل انزلی بود متاسفانه بر اثر عفونت ناشی از ویروس کرونا جان به جان آفرین تسلیم کرد.

درگذشت محسن شریفی بیمار کرونایی بعد از ملاقات مرتضی کهنسال

این در حالی است که چندی پیش یکی از مدعیان طب اسلامی به نام مرتضی کهنسال با وی دیدار کرده بود و معتقد بود که ویروس کرونا بر روی او تاثیر گذار نیست چرا که طب اسلامی داروی را استفاده میکند.

 

محسن شریفی از جوانان ورزشکار انزلی بود که به دلیل ابتلا به بیماری کرونا درگذشته است.

گفته می شود فرد مدعی طب اسلامی داروهای مخصوص خود را به تعدادی از این بیماران داده است که مرحوم محسن شریفی هم در بین آن ها بود. آن مدعی با ارسال ویدئویی برای پزشکان و مسئولان وزارت بهداشت مشغول کری خوانی نیز بود.

گفتنی است به دنبال این ماجرا معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان اعلام کرد: هر شخصی با هر لباسی و با هر نگاه درمانی و پزشکی وارد بیمارستان ها و مراکز درمانی شود و مداخله درمانی و غیرقانونی کند، براساس قانون مجرم محسوب می‌شود

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *