علت درگذشت و فوت رضا حداد کارگردان جوان مشخص شد +بیوگرافی

علت درگذشت و فوت رضا حداد کارگردان تئاتر مشخص شد +بیوگرافی

علت درگذشت و فوت رضا حداد

رضا حداد کارگردان جوان تئاتر و سینما و تلویزیون بر اثر ایست قلبی درگذشت رضا حداد کارگردان تئاتر و سینما و تلویزیون متاسفانه در ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ بر اثر ایست قلبی درگذشت.

علت درگذشت و فوت رضا حداد کارگردان جوان مشخص شد +بیوگرافی

بیوگرافی

ایشان متولد ۱۳۴۸ در آباده استان فارس بوده و از سال ۱۳۶۵ تاکنون در زمینه کارگردانی تئاتر فعالیت می‌کند او موفق شده که در عرصه بین‌المللی جوایز متعددی را به دست آورد.

وی همچنین از اعضای هیئت موسس و مدیرعامل هلدینگ گروه ارتباطی شبکه آفتاب یکی از مهم ترین و گسترده ترین شرکت های تبلیغاتی ایران می باشد وضاحت داد همچنین تجربه بازیگری را در کارنامه دارد و در نمایش باغ مرگ به کارگردانی سیامک احصایی فعالیت داشت.

او دانش‌آموخته کارگردانی تئاتر از دانشگاه هنر و معماری بود که تجربه بازیگری در نمایش «باغ مرگ» به کارگردانی سیامک احصایی را در سال ۸۹ داشت. سرپرستی گروه سایه و گروه تیاتر آفتاب ازجمله فعالیت‌های او بود و نمایش‌های «مکاشفه در باب یک مهمانی خاموش»، «آمدیم، نبودید، رفتیم» و «کابوس‌های خنده‌دار برای شب، چند تایی هم برای روز» از جمله آثاری است که کارگردانی کرده است.

علت درگذشت و فوت رضا حداد کارگردان جوان مشخص شد +بیوگرافی

پیام تسلیت مدیرکل تبلیغات وزارت ارشاد

به گزارش ایرنا از معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در پیام تسلیت عباس محمدیان به مناسبت درگذشت رضا حداد، از فعالان عرصه تبلیغات آمده است: «خبر درگذشت رضا حداد، از چهره‌های خلاق و متخصص تبلیغاتی کشور، موجب تألم بسیار شد.

علت درگذشت و فوت رضا حداد کارگردان جوان مشخص شد +بیوگرافی

اینجانب درگذشت این فعال فرهنگی خوش‌قریحه و دغدغه‌مند را به اصحاب فرهنگ و رسانه تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال برای او، رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان و همکاران تبلیغاتی، صبر و اجر مسالت دارم».

رضا حداد کارگردان تئاتر و مدیر هنری امروز (جمعه، ۲۹ اردیبهشت) در ۵۴ سالگی درگذشت.

سوابق

رضا حداد کار حرفه‌ای خود را از سینما آغاز کرد و سال 1388 در فیلم مکاشفه در باب یک مهمانی خاموش به عنوان کارگردان فعالیت داشته است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم آمدیم نبودید رفتیم، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای رضا حداد محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون سیامک انصاری، برزو ارجمند، لیلی رشیدی و پانته‌آ پناهی‌ها را تجربه کرد.

رضا حداد در سال 1391 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در تولید اثر مهمی حضور داشته است. اثر مهم رضا حداد در این سال، فعالیت در فیلم آمدیم نبودید رفتیم به عنوان کارگردان محسوب می‌شود.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *